مدیرعامل شرکت گاز گلستان از شناسایی مشترکین پرمصرف دراستان خبرداد.

علی طالبی گفت: پیامک اخطار برای مشترکین پر مصرف ارسال شده است و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، جریمه خواهند شد.

او گفت: با سرد شدن هوا، شاهد همراهی و مساعدت مردم درزمینه صرفه جویی در مصرف گاز و همکاری مسئولین و دستگاه‌های اجرایی در زمینه کمک به مدیریت بحران افت فشار بودیم.

علی طالبی با بیان اینکه دراین ایام اقداماتی در راستای پایداری واستمرار جریان گاز انجام شد افزود: پس ازبحران سال ۸۶ ومشکلات به وجود آمده مکاتباتی برای دو گانه سوز کردن صنایع و واحد‌های تجاری، نانوایی، مرغداری‌ها و سایر بخش‌ها انجام دادیم تا هرچه سریعتر واحد‌های خود را مجهز به سوخت جایگزین کنند.

او گفت:برخی از آن‌ها انجام دادند و برخی نیز این کار را انجام نداده اند و در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان، استاندار گلستان تاکید کرد تکلیف این واحد‌ها هرچه سریعتر مشخص شود.

طالبی با بیان اینکه مشترکان خانگی در اولویت گازرسانی هستند گفت: در شرایط اضطرارجایگاه سی ان جی در اولویت قطع گازهستند، چون خودرو‌ها سوخت جایگزین بنزین دارند و تلاش مان براین است که گاز واحد‌های تولیدی که موجود زنده دارند مثل مرغداری‌ها را قطع نکنیم.

طالبی گفت:هیچ نانوایی دراستان تعطیل نشده و فقط برای اینکه به پایداری جریان گاز بخش خانگی کمک شود مقرر شد نانوایی‌هایی که مجهز به سوخت دوم بودند ازسوخت جایگزین استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.