عدم نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهرک اداری شهرستان شهریار شهروندان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

گاهی عدم نصب علائم راهنمایی و رانندگی در معابر اصلی شهر‌ها می‌تواند منجر به هرج و مرج، ترافیک و شلوغی شود. خیابان پرستار واقع در شهرک اداری شهرستان شهریار استان تهران که یکی از خیابان‌های اصلی این شهرستان محسوب می‌شود با این مشکل مواجه است به طوری که در این خیابان علاوه بر ارگان‌های اصلی شهر بلکه بیمارستان تامین اجتماعی نیز واقع شده و ترافیک و شلوغی دو چندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، لطفا به موضوع پارک نامناسب وسایل نقلیه گا‌ها به صورت دوبله در خیابان پرستار شهرک اداری شهرستان شهریار که دادگستری و چندین ارگان پرتردد در این خیابان وجود دارد رسیدگی کنید. تنها بیمارستان شلوغ غرب استان تهران نیز در این خیابان واقع شده است به همین جهت پارک وسایل نقلیه چالشی بزرگ تبدیل شده است. بار‌ها به دلیل این شلوغی‌ها مشاهده شده که آمبولانس‌های امدادی به خاطر شلوغی و پارک وسایل نقلیه چندین دقیقه توقف می‌کنند، اما این موضوع بسیار مهمی است، زیرا همین دقیقه‌ها و ثانیه‌ها گاهی جان انسان را به خطر می‌اندازد. یکی از مشکلات اصلی این خیابان نبود علائم راهنمایی و رانندگی است که می‌تواند این مشکل را تشدیدتر کند. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۹:۵۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تصادفی آوردیم تا برسیم به اورژانس فقط ده دقیقه جلو بیمارستان گیر کردیم روی پل پارک کرده بودن پلیس شهریار هم که اصلا نگم براتون براش مهم نیست اون ریس بیمارستان نمیدونم نمیتونه یه نامه بزنه که نذارن پارک کننن تو اون خیابون
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۰۰:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
شده دزد خونه شهرک اداری بیمارستان رو هم که نگو
آخرین اخبار