مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی کارگری که در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شده تا پایان سال به متقاضیان تحویل می‌شود.

حامد آرامش گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، ۵۲ شرکت تعاونی کار ساخت ۷۳ طرح مسکونی را در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تعداد واحد‌های در دست احداث توسط تعاونی‌ها ۹ هزار و ۶۴۳ واحد است، افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ۱۲ هزار نفر در استان شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تحویل یک‌هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در زاهدان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی توسط ۱۶ شرکت تعاونی مسکن کارگری و کارمندی احداث شده است.

وی یادآور شد: سیستان و بلوچستان به خاطر عملکرد مطلوب شرکت‌های تعاونی، رتبه یک کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

آرامش افزود: تاکید ما به شرکت‌های تعاونی مسکن بر استفاده از ظرفیت تولیدی‌های داخل استان و سپس تولیدی‌های شرکت‌های تعاونی برای تهیه ملزومات ساخت و ساز و تجهیز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بود که خوشبختانه توسط شرکت‌های تعاونی با اقبال روبرو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار