معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور از وجود هشت هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور خبر داد و گفت: خیران بیش از ۴۰ میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان سمنان کمک کردند.

ضیایی‌فرد، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار سلیمانی و به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) ریاست دستگاه قضایی کشور دستوری به مقامات قضایی دادند که تمام پرونده‌ها پالایش شوند و کسانی که می‌توانند از ارفاقات قانونی برخوردار شوند، اقدامات لازم برای آنان اعمال شود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (س) برکات زیادی داشت که در این ایام شامل حال زندانیان شد، افزود: با پیگیری‌های مقامات قضایی در استان‌ها افراد زیادی از این عفو عمومی برخوردار شدند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور با اشاره به اینکه امروز نیز در استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، آیین آزادسازی زندانیان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در سراسر کشور شاهد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم و این روند ادامه خواهد داشت.

ضیایی‌فرد با بیان اینکه این جلسات به‌نوعی تقدیر از مردم و کسانی است که در راه آزادی زندانیان گام برداشته‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی، مردم ایران با تمام مشکلاتی که دارند، در راه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گام‌های زیادی برداشته و یاری‌رسان دستگاه قضایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.