سردار زارع کمالی گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع در زمان برف و بوران به مردم و روستا‌های استان یزد خدمت‌رسانی کردند.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیرو‌های جهادی پایگاه‌های بسیج برای بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی در نقاط سردسیر استان شبانه روز فعال و در همه مناطق استان نمایندگان گرو‌های جهادی آماده اقدام در شرایط بحرانی احتمالی هستند.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: بسیج تنها ارگان خدمت رسانی است که در دورافتاده‌ترین نقاط استان پهناور یزد به طور دائم حضور دارد و در بسیاری از مواقع بحرانی نخستین افراد کمک رسان نیز بسیجیان هستند.

او عنوان کرد: تمام تجهیزات لجستیکی سپاه نیز برای پشتیبانی از ارگان‌های امداد رسان در مناطق حادثه خیز به صورت آماده باش درآمده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: تعدادی از سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج که مجهز به سیستم گرمایشی هستند، را نیز می‌توانیم برای کمک رسانی به افراد مانده در راه آماده کنیم.

سردار زارع کمالی گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع از بین ۹۸۰ گروه جهادی استان یزد، برای خدمت رسانی در بحران آمادگی خود را اعلام کردند.

او افزود: همدلی در دو سیل اخیر استان یزد نشان داد، بسیج و سپاه چه قدرت عظیمی در خدمت رسانی و اقدام به موقع در بحران دارد و نمایندگان سپاه الغدیر استان یزد در ستاد مدیریت بحران استانداری نیز جهت هم افزایی بیشتر حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.