رئیس کمیته امداد اداره آوج گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۷۸ فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و نیازمندان در شهرستان آوج پرداخت شده است.

 قربانعلی ملاحسنی رئیس کمیته امداد اداره آوج گفت:این نهاد برای توانمندسازی نیازمندان و محرومان درگام نخست آموزش را در برنامه خود دارد که طی ۹ ماهه سال جاری ۷۴ نفر آموزش مهارت آموزی و فنی و حرفه‌ای را طی کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره آوج اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری در مجموع ۱۷۸ فقره تسهیلات اشتغال زایی به میزان ۱۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان پرداخت شده که از این رقم ۱۴۸ فقره با رقمی بیش از ۱۰ میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی و ۳۰ فقره از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان آوج دو شهر آبگرم و آوج داریم که طی ۹ ماهه سال جاری در بخش آبگرم ۶ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به ۱۱۸ نفر تسهیلات پرداخت شده که ۱۰۰ فقره تسهیلات به میزان بیش از ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۱۸ فقره از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به میزان ۴۳۰ میلیون تومان بوده است.

ملاحسنی عنوان کرد: در بخش آوج نیز چهار میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به ۶۰ نفر تسهیلات پرداخت شده که از این میزان ۴۸ فقره به مبلغ چهار میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۱۲ فقره به مبلغ ۲۹۰ میلین تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اساس و محور فعالیت‌های خود را بر امدادرسانی مبتنی بر کرامت مددجویان قرار داده است از این رو کمک به اشتغال مددجویان با رویکرد قطع وابستگی مالی آن‌ها یک اقدام جدی و محوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.