فرماندار خاش گفت: تخصیص سهمیه آرد خبازی ها در این شهرستان بر اساس قانونمندی در پخت نان، تراکنش و جلب رضایتمندی مردم است.

صاحب گل صالحی در شورای آرد و نان شهرستان با تاکید بر رصد مستمر مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه مسئولان حوزه های مرتبط با تأمین و توزیع مایحتاج اساسی مردم در مداخله موثر و ملموس و رفع مشکلات براساس وظیفه ذاتی و قبول مسئولیت در حوزه مربوطه بیان کرد: تخلف برخی خبازی های شهرستان در پخت و توزیع نان، بر اعلام گزارش گیری و تراکنش نانوایی به صورت ماهیانه توسط کارگروه باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: ضمن استمرار در بازرسی و نظارت خبازیها، از ماه آینده تخصیص سهمیه آرد نانوایی های شهرستان براساس میزان تراکنش محاسبه و برآورد شده صورت خواهد گرفت.

صالحی افزود: گشت های مشترک به منظور نظارت و بازدید میدانی از ساعات پخت، کیفیت نان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و...نیز تشدید و به فوریت نسبت به تشکیل پرونده تخلف و ارجاع به تعزیرات حکومتی شهرستان اقدام گردد.

مقام عالی دولت در خاش تصریح کرد: ازدحام جمعیت و شلوغی صفوف خبازی قابل قبول نیست و حل این مشکل با مداخله ادارات متولی از طریق نظارت جدی و برخورد قاطع مدیران مرتبط با هر حوزه، کنترل سهمیه آرد و مطابقت با تراکنش خبازی، نظارت بر ساعات کار واحدهای خبازی، جلوگیری از خروج آرد اختصاص یافته از چرخه تولید و پخت و توزیع عادلانه نان در بین مردم امکان پذیر است و مداخله موثر تمامی اعضای کارگروه را می طلبد.

صالحی در ادامه بر نظارت جدی وصول آرد به خبازی، درنظر گرفتن سهمیه تشویقی به منظور ایجاد رقابت سالم در رضایتمندی مردم جهت خبازیهایی که سهمیه آرد و تراکنش آنها مطابق با هم بوده و... تأکید کرد.

وی گفت: متقاضیان خرید نان عمده از طریق نانوایی آزادپز(صنف و صنعت) می توانند به هر میزان درخواست خود را اعلام کنند و نانوایی های یارانه ای نوع یک و دو حق فروش نان به کارگاههای تولیدی، کوره های آجرپزی و...را ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار