علی اشکانی گفت: بدون شک برگزاری رقابت‌های انتخابی در کشتی از هر نظر مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

علی اشکانی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی درباره اهمیت اجرای دقیق مسابقات انتخابی، گفت: بدون شک برگزاری رقابت انتخابی از هر نظر مفید و تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به شناختی که از حسن رنگرز و کادر فنی تیم ملی دارم مطمئن هستم چرخه انتخابی را به درستی و با عدالت کامل اجرا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که پشتوانه سازی و آینده نگری، بخش مهمی از این چرخه انتخابی است اطمینان دارم اثرات مثبتی برای کشتی خواهد داشت.

نایب قهرمان جهان با اشاره به رقابت‌های مهم سال ۲۰۲۳، عنوان کرد: تقویم رویداد‌های بین المللی اتحادیه جهانی کشتی در سال میلادی جدید با توجه به سال پیش از المپیک اهمیت فراوانی برای کشتی گیران خواهد داشت چرا که آن‌ها می‌توانند با رسیدن به امتیاز مطلوب تا حد زیادی شانس خود را برای تصاحب مدال با ارزش المپیک بالا ببرند.

وی افزود: تا آنجا که من اطلا ع دارم کادر فنی تیم ملی و متولیان فدراسیون نیز طرح و برنامه بسیاری خوبی را تدوین کرده‌اند تا کشتی گیران بتوانند به خوبی و تا حد امکان در میادین تدارکاتی و رسمی شرکت کنند.

اشکانی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برگزار شد که بی تردید این مسابقات برای کشتی آورده خوبی داشته است، اما نکته مهم این است کادر فنی تیم ملی به رده جوانان هم نگاه ویژه‌ای دارد و به طور حتم در راستای پشتوانه سازی تعامل سازنده‌ای بین رده‌های جوانان و بزرگسالان ایجاد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار