مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برند سازی نقش مهمی در معرفی استان سمنان و جذب گردشگر دارد که باید به آن توجه شود.

کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه پس از تأسیس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم توسط کشور چین و اعلام به ایران برای معرفی یکی از شهرهای ایران به‌عنوان نماینده تمامی شهرهای کشور و عضو مؤسسه ائتلاف شهرهای جاده ابریشم، استان‌ها و شهرهایی که در مسیر جاده ابریشم بودند؛ تقاضای عضویت در این ائتلاف را داشتند، گفت: شهر سمنان به دلیل اینکه ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد و برنامه جامعی نیز به‌عنوان نماینده ایران در این ائتلاف ارائه کرده است، انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به‌عنوان یکی از شهرهای جاده ابریشم تأثیر بسزایی در برند سازی و معرفی هرچه بیشتر استان دارد.

کرم‌زاده افزود: فرهنگ‌سازی در تأسیسات گردشگری و اماکنی که با گردشگران در ارتباط هستند و استانداردسازی تأسیسات گردشگری و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان تأثیر مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد.

وی گفت: تعریف رویدادهای گردشگری و اجرایی شدن این رویدادها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در معرفی استان و جذب گردشگر تأثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.