مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود بارش برف در مناطق سردسیری استان ، اما با تلاش راهداران ، تردد در همه جاده های برف گیر استان امکان پذیر است.

عابد محمدی می گوید: با ورود موج جدید بارشی به استان، بارش در جاده‌های مواصلاتی در مناطق سردسیری به صورت برف و در مناطق گرمسیری به صورت باران است.

عابد محمدی با بیان اینکه همه جاده‌های منتهی به شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بخصوص شهر یاسوج با بارش برف همراه است افزود: خوشبختانه با پیش بینی‌های انجام شده، کارکنان راهداری و راهدارخانه‌های استان با برنامه ریزی و استقرار در محور‌های برفگیر و گشت زنی، برف روبی و نمک پاشی از مسدود شدن جاده‌ای اصلی  و فرعی پیشگیری کردند و تردد در این مسیر‌ها جریان دارد.

محمدی بیان کرد: در جاده یاسوج- بابامیدان، یاسوج-اصفهان، یاسوج-شیراز، یاسوج- اقلید، یاسوج-سپیدار-سادات و یاسوج-مارگون-لوداب بارش برف را شاهد هستیم و در سایر محور‌ها ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد بارش به صورت باران است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری در روز‌های بارشی خودداری کنند ادامه داد: مردم در صورت الزامی بودن سفر پیش از حرکت با تماس به سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند و خوروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و آذوقه و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.