شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۳۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۷ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۲۷ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۱۰۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۷۸۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار  با رشد ۶ هزار و ۳۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «کگل» و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شستا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۳ هزار و ۳۱۵ واحدی روی پله ۵۲۳ هزار و ۶۴۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۶۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۵۰۰ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با رشد ۶۳ واحدی روی پله ۲۱ هزار و ۴۴۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های غچین، وصنعت و وساخت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غپینو، ولملت و سخزر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های فتوسا، تاپکیش و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت نوین، ساروج و ولشرق بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، کمند و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و پاداش بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، اراد ۱۲۲ و گلریز ۰۵ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، خودرو و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، شستا و وبصادر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۲۴، اراد ۱۰۳۴، اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دارایکم و پالایش همچنان اختلاف بالا با ناو دارن
چرا هیچ فکری برا این صندوق ها نمیشه ؟؟؟
واقعا سخته بعد از 3 سال حق سهامدار رو بدن ؟
آخرین اخبار