سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات به کارآفرینان استان از هفته آینده خبر داد.

محمدکاظم منزوی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مقدمات پرداخت یک هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ امسال در استان فراهم شده و از هفته آینده اجرا می‌شود.

وی افزود: ابلاغ استانی و شهرستانی پرداخت تسهیلات متناسب با شیوه‌نامه ارسالی از تهران بزودی انجام می‌گیرد و از هفته آینده پرداخت تسهیلات به کارآفرینان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


منزوی ادامه داد: در قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات تبصره ۱۶ در اختیار استانداری‌ها قرار گرفته است و طبق شیوه‌نامه ارسالی از تهران تفکیک استانی، شهرستانی و بانکی این اعتبارات مشخص شده است.

وی اضافه کرد: ۱۸ بانک عامل در استان مسئول پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند که بنا بر رسته‌های شغلی و در قالب دو بخش خوداشتغالی و کارآفرینی این تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

منزوی از تشکیل کمیته نظارت بر نحوه اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از انحراف در پرداخت تسهیلات علاوه‌بر کمیته‌های فنی، یک کمیته نظارت نیز تشکیل می‌شود تا پرداخت تسهیلات به درستی انجام گیرد و در نهایت منجر به اشتغال پایدار در استان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار