روز گذشته، چهارمین روز از چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن با حضور قاریان و حافظان رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

روز گذشته، دوشنبه ۲۶ دی ماه و در چهارمین روز از چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، قاریان و حافظان در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و گفته می‌شود یکی از نکات حائز اهمیت این است که حافظان مدعی کسب رتبه و حتی افرادی که در این مسابقات به موفقیت دست پیدا کردند به اجرای برنامه پرداختند که از آن جمله می‌توان به موسی معتمدی، نفر اول مسابقات بین المللی ایران اشاره کرد که به نوعی، قصد دارد از عنوان خود دفاع کند.

در رشته قرائت نیز اتفاقات قابل توجهی رخ داد از جمله این که یونس شاهمرادی از تهران، به عنوان نماینده دهه هشتادی‌ها در روز چهارم مسابقات شرکت کرد و گفته‌ها حاکی از تلاوت خوب اوست تا جایی که نشان داد آینده درخشانی را در این حوزه پیش رو دارد.

سید صادق مسلمی از مازندران، از دیگر شرکت کنندگانی بود که به دلیل سرماخوردگی و کسالت، مسابقات را ازدست داد و از فهرست این دوره حذف شد.

گفتنی است که نتایج، همانند روز‌های گذشته است و مصطفی حسینی از قزوین در صدر و علیرضا بیژنی از خراسان رضوی در رتبه دوم قرار دارند و ممکن است در بخش حفظ، تغییراتی وجود داشته باشد.

یادآور می‌شود که مسابقات آقایان از ۲۳ تا ۲۷ دی، هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود و رقابت بانوان نیز در سالن اجتماعات گیت بوستان از ۲۴ تا ۲۷ دی هر روز در ساعات ۱۵ تا ۲۱ انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار