رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۶ هزار میلیارد ریال کالای اموال تملیکی در آذربایجان‌غربی فروخته شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۵ هزار و ۲۳۴ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان به مبلع بیش از شش‌هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال در ۹ ماه منتهی به آذر امسال فروخته شده است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف ۹ هزار و ۸۳۲ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان با ورود دستگاه قضایی در مدیریت جمع‌آوری اموال تملیکی افزود: فروش این کالا‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد بیشتر شده است.

عتباتی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۳ هزار و ۳۹۸ ردیف کالا به ارزش بیش از هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال انهدام شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از این حیث ۱۰۳ درصد رشد دارد.

وی گفت: در بخش تعیین تکلیف ۹ هزار و ۸۳۲ ردیف کالا، با تلاش عوامل قضایی سه هزار و ۳۴۳ پرونده تعیین تکلیف، یک‌هزار و ۶۶۷ پرونده متروکه، یک‌هزار و ۵۶۱ پرونده قاچاق و ۶۹ پرونده قضایی تشکیل شده است.

عتباتی با اشاره به اقدامات شاخص مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان گفت: پرونده ملی ام دی اف به ارزش یک‌هزار میلیارد ریال، پرونده طلا‌های سنواتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال، پرونده واگن‌های قطار به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال، تعیین تکلیف بیش از ۷۰۰ دستگاه خودرو و صدور دستور دادستانی برای فروش بیش از ۱۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی و کامیون کشنده در مزایده، اضافه کردن هزار و ۵۰۰ متر انبار در شمال استان برای نگهداری اموال تملیکی از اقداماتی بوده که در بازدید‌ها و جلسات متعدد از مدیریت اموال تملیکی استان مورد مطالبه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کرد این آمار با هماهنگی مطلوبی که بین دستگاه قضایی و سازمان جمع آوری اموال تملیکی ایجاد شده در آینده باز هم رشد فزاینده داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.