معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان‌های بعثت، فرشچیان، بوعلی و دو مرکز جراحی «افق» و «شفا» درجه گردشگرپذیری سلامت را کسب کردند.

رضا طهماسبی با بیان اینکه برخی از بیمارستان‌های همدان درجه «IPD» یا گردش‌پذیر سلامت را دارند، افزود: به دنبال جذب گردشگران سلامت از کشور‌هایی نظیر عراق هستیم و در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه اخیرا درمانگاه دندانپزشکی زیر بیهوشی استان نیز مجوز گردش‌پذیری سلامت را دریافت کرد، تصریح کرد: همدان از لحاظ نیرو‌های انسانی به ویژه وجود متخصص و فوق تخصص، شرایط ایده‌آلی را در حوزه توریسم سلامت دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از لحاظ تجهیزات بیمارستانی شرایط بسیار خوبی در جذب گردشگری سلامت و ارزآوری به استان وجود دارد، گفت: در گردشگری سلامت باید هزینه‌های درمان نیز به صرفه باشد چرا که بیمار کیفیت و هزینه‌ها را با کشور دیگری مقایسه می‌کند.

طهماسبی با بیان اینکه سال گذشته حداقل دو مرحله از بیمارستان‌های عراق بازدید داشتیم، افزود: مسئولان عراقی هم از بیمارستان‌های استان همدان بازدید کردند و مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.