رئیس شورای شهر تهران گفت: با تمام تلاش نیرو‌های زحمتکش در این سرما، وقتی برف می‌بارد روند شن پاشی کُند و مشکلات ایجاد می‌شود.

مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: نباید سعی کنیم مشکلات را به دوش هم بیاندازیم و باید با هم‌پوشانی و ایجاد ظرفیت‌های جدید مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: قفل شدن شهر به دلیل برف و یخبندان بود و با تمام تلاش زحمتکشان شهرداری در این سرما، وقتی برف می‌بارد روند شن پاشی کُند و این مشکلات ایجاد می‌شود، گرچه باید سعی کنیم این مشکلات نیز پیش نیاید.

چمران بیان کرد: اینکه بگوییم اتومبیل‌ها سالم هستند یا خیر و یا اینکه راهنمایی و رانندگی کار خود را انجام نمی‌دهد، درست نیست؛ چرا که به اعتقاد من راهنمایی و رانندگی وظیفه خود را انجام می‌دهد و شهرداری نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
خدایی الان چندساله آقای چمران دراین پست سمت هست آقا بسه دیگه چرا ایشون وامثال ایشون خودشونو بازنشست نمیکنن تاچندتانیروی جوان بیان توکارکه تحصیل کرده ومتخصص اینکارم باشن که ماشالله کم هم نداریم امثال آقای چمران بااین سنشون نمیرن استراحت کنن جوانانم ازبیکاری میرن دنبال شغلهای کاذب یا مهاجرت ووووو حالابماندکه ایشون کارخاصی تواین جایگاه نکردن وهمیشه این نام چمران بوده که براش رای آورده. ماشالله وضع مالی همه این آقایون خوبه احتیاجی هم ندارن ولی میز رو رهانمیکنن درپاسخ هم میگن عطش خدمت داریم همین