فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت:شهرستان مرند طی ۱۵ روز گذشته بعد از تبریز بیشترین میزان مصرف گاز شهری را در سطح استان آذربایجان شرقی داشت.

آقای عباسی گفت: شهرستان مرند طی ۱۵ روز گذشته بعد از تبریز بیشترین میزان مصرف گاز شهری را در سطح استان آذربایجان شرقی داشت ولی با مدیریت مردم و مسئولین مربوطه هیچ گونه قطعی گازی در این شهرستان تاکنون نداشتیم.

وی افزود:  طی بازدید سر زده از برخی ادارات شهرستان مرند مشاهده کردیم میزان دمای استاندارد اعلام شده از سوی اداره گاز که ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر است در اکثر ادارات رعایت شده است و در برخی که رعایت نشده تذکرات لازم به آن‌ها ارائه داده شد.

فرماندار شهرستان مرند با ابراز تشکر از همراهی مردم در رعایت مصرف گاز گفت: امیدواریم مردم در روز‌های آتی نیز صرفه جویی در مصرف گاز را همچون روز‌های گذشته رعایت کنند تا شاهد کاهش یا قطعی گاز در شهرستان نباشیم.

آقای دهقان گفت: در ۱۵ روز گذشته میزان مصرف گاز شهری شهرستان مرند نزدیک به دو برابر افزایش یافت و اگر مردم حتی در منزل مسکونی خود یک درجه مصرف گاز را کاهش دهند باعث کمک به اداره گاز در جهت افزایش فشار گاز خواهد شد.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.