کارشناس مسائل بین‌الملل بیان کرد که رفتار سفرای آلمان، فرانسه و انگلیس نشان دهنده هماهنگی تروئیکای اروپا برای جمع‌بندی فتنه جدید ضدایران است.

روابط دیپلماتیک در دنیای سیاست شباهت بسیاری به روابط در دنیای واقعی دارند ، برای مثال اینکه در هر رابطه طرفین نباید برای یکدیگر مشکل و دردسر داشته باشند ابتدایی ترین اصول یک رابطه است اما همانطور که در دنیای واقعی هم برخی روابط چیزی جز ضرر برای طرفین ندارند در دنیای سیاست نیز این مورد رخ می‌دهد و بدتر اینکه برخی روابط چیزی جز ضرر آن هم فقط برای یک طرف رابطه به همراه ندارد.

شاهد مثال این موضوع رابطه ایران با کشوری است که تنها کافی است به چند مورد از مشکلاتی که برای ایران ایجاد کرده نگاهی بیاندازیم:

جدا کردن افغانستان از ایران در سال ۱۸۵۷ ، ایجاد فرقه‌هایی انحرافی نظیر بهائیت به قصد تفرقه بین ایرانیان ، انحراف انقلاب مشروطه ، تحمیل قرارداد ۱۹۰۷ و تقسیم ایران بین انگلیس و شوروی، قحطی بزرگ در سال‌های ۱۹۱۹-۱۹۱۷ که در آن حدود۴۰ درصد از جمعیت کشورمان از بین رفتند و همچنین کمک به صدام در طی جنگ تحمیلی و...
به نام سفارت ؛ به کام جاسوسی / سرانجام این لانه جاسوسی چه خواهد شد؟
اینها تنها گوشه‌ای کوچک از جنایات کشوری است که قطعا با خواندن آن نامش در ذهن نقش می‌بندد . انگلستان ، کشوری که البته اگرچه در ظاهر روابط دیپلماتیکش را با ایران حفظ کرده اما این روابط چیزی خسران برای کشورمان نداشته و از سفارت خانه آن جز دردسر برای ایران و ایرانی چیزی بیرون نیامده است.
 
از جاسوسی و نفوذ تا اقدامات رسانه‌ای

موضوعی که درباره چند و چون آن به سراغ روح الله مدبر کارشناس مسائل بین الملل رفته ایم و او در این باره به ما گفت: متاسفانه سفارت انگلیس سال‌هاست ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران براساس کنوانسیون امور کنسولی و دیپلماتیک نبوده است. خصوصا در زمان جنگ تحمیلی و دهه اخیر ازفتنه ۸۸ ماموریت‌های آن بسیار مشهودتر شده است و ماموران دیپلماتیک بریتانیا در ایران به اقدامات خرابکارانه دست زده اند. بخش عمده‌ای از این اقدامات مشهود بوده است و بخش عمده‌ای از شبکه جاسوسی که کشف شده مرتبط با انگلیس بوده است.

وی ادامه داد: مساله این است که آن‌ها به یک برنامه ترکیبی نیز دست زده اند. یعنی در کنار تقویت شبکه جاسوسی و نفوذ در حوزه رسانه‌ای نیز بسیار فعال بوده اند. نمونه اقداماتی که انگلیس انجام داده است برای مثال به بهانه دادن ویزا به برخی اتباع ایران، برگزاری پارتی‌هایی توسط عوامل سفارت انگلیس، حضور اتباع این کشور در تجمعات غیرقانونی که نمونه آن در شمع روشن کردن اتباع انگلیسی در کنار دانشگاه پلی تکنیک بود که بخشی از آن‌ها دستگیر شدند، سفر‌های غیر طبیعی که ماموران انگلستان به مناطق ممنوعه ایران انجام می‌دهند، جذب برخی دانشجویان به بهانه اقدامات فرهنگی و هماهنگی با برخی از رسانه‌ها تا متن‌های سفارتخانه را منتشر کنند.

به نام سفارت ؛ به کام جاسوسی / سرانجام این لانه جاسوسی چه خواهد شد؟  

مدبر در ادامه افزود: انگلیس در طی این سال‌ها در تلاش بود تا در خاطر اذهان عمومی ایران جنایات کشور خود را کمرنگ کنند جنایاتی مانند قحطی بزرگی که در جنگ جهانی اول ایجاد کرد و طی  آن بیش از ده میلیون ایرانی کشته شدند، اشغال ایران، حمایت‌های ویژه از رژیم بعث و کودتای ۲۸ مرداد که کودتای انگلیسی آمریکایی محسوب می‌شود که بازگشت شاه و سرنگونی دولت قانونی مصدق بخش عمده اش با انگلیس بود و بعد با آمریکا .اما انگلیس با استفاده از شبکه‌هایی که دارد اجازه نمی‌دهد که اخباری در این زمینه منتشر شود و مردم بداند که این کشور چه اقدامات ضد انسانی درباره ایران انجام داده و مدام در تلاش است تا چهره روتوش شده از خود در اذهان عمومی به نمایش بگذارد.

اقدامات تحریک آمیز سفارت انگلیس؛ از بالا بردن پرچم اوکراین تا برگزاری دوره‌های آموزشی

این کارشناس مسائل بین الملل یادآور شد: در اغتشاشات اخیر هم مشهود دیدیم که انگلیس چطور محسوس بر ضد ایران اقدام می‌کرد و رسانه‌هایی که در خاک انگلیس فعالیت میکنند در داخل هم همین مسیر را طی میکردند و چند توئیتی که به صورت غیر قانونی سفیر انگلیس منتشر کرد و ایادی این کشور آنها را بازنشر کردند. در بحران اوکراین هم چند مورد تخلف از سفارت انگلیس شاهد بودیم برای مثال بالا بردن پرچم اوکراین در سفارت انگلیس که مغایر با اصول کنوانسیون دیپلماتیک و کنسولی بود و یک اقدام تحریک آمیز محسوب میشود. پاک کردن دیوار سفارت که باید با درخواست رسمی از وزارت خارجه صورت میگرفت و هیچ سفارتی نباید طبق اصول دیپلماتیک اقدام تحریک آمیز انجام دهد.

به نام سفارت ؛ به کام جاسوسی / سرانجام این لانه جاسوسی چه خواهد شد؟

وی ادامه داد: رفت و آمد برخی روزنامه نگاران به سفارت انگلیس و خط دهی و دوره‌های آموزشی که این سفارت برای برخی فعالان مطبوعاتی برگزار می‌کند هم بعد بسیار مهمی است که نشان می‌دهد انگلیس در صدد است تا حوزه نفوذ خود را تقویت کند. همه این‌ها ما را به این جمع بندی میرساند که این سفارت در اصل تبدیل به یک لانه جاسوسی و یک مرکز ضد امنیتی برخلاف تمام تعهدات شده است.

سفیر یا مامور mi۶ ؟ مساله این است 

مدبر تاکید کرد: البته گا‌ها سفرای انگلیس پا را فراتر هم گذاشتند و در داخل کشور و خاک ما اقدام به مواضعی کردند که این سخنان کاملا بی سابقه بوده است و نشان داده است که ماموران این سفارت همان ماموران mi۶ هستند که با هدف تحریک افکار عمومی وارد خاک ایران شدند.برای مثال در زمان بی ثباتی اقتصادی و شبکه ارزی سفارت خانه انگلیس موضع گیری‌هایی انجام میدهند که نشان میدهد تمایل به التهاب آفرینی در داخل خاک ایران دارند، ولی در صدد هستند تا با روتوش چهره فریبکار خود را از مردم بپوشانند.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره واکنش مناسب ایران نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران باید یک اقدام حساب شده‌ای در طی سال‌های گذشته در برابر انگلیس طراحی میکرد و باید مسیری را پیش میگرفت که صرفا واکنش نباشد بلکه جلوی این اقدامات انگلیسی را میگرفت تا طرف انگلیسی به این حد از گستاخی نمیرسید. بستن نمایندگی‌های دیپلماتیک آخرین راه است و ایران باید فعالیت خود را در محدود کردن حوزه نفوذ بیشتر کند همانطور که دستگاه امینی ما در تلاش است باید در زمینه فرهنگی و تبلغاتی هم افزایش دهند، زیرا یکی از ابعاد مهمی که انگلیس سال‌ها بر روی ان کار کرده است فعالیت‌های فرهنگی است که باید در برابر آن بایستیم همچنین هماهنگی افرادی که با این سفارت همکاری میکنند همباید بیشتر مورد توجه باشد.

دستگاه دیپلماسی پیش دستانه واکنش نشان دهد 

مدبر بیان کرد: اگر طرف انگلیسی بخواهد سیاست خصمانه خود را افزایش دهد بستن سفارت هم میتواند جز ابزار‌های ایران باشد البته در طی این سال‌ها حضور انگلیسی‌ها در ایران باعث اقدام مثبتی نشده است که بگوییم تاثیر منفی در ایران دارد و انگلیس هم می‌تواند مانند آمریکا از طریق حافظ منافع اقدامات دیپلماتیک خود را دنبال کند. شاهد بودیم که پس از بستن سفارت آمریکا فتنه انگیزی مشهود این کشور در ایران بسیار کم شد و از حالت مقر برای فتنه انگیزی خارج شد.

وی گفت: بستن سفارت باید به صورت پیش دستانه باشد یعنی اگر انگلیسی‌ها میخواهند مسیر بازگشت سفیر خود را در ایران با تاخیر انجام دهند و سیاست‌های تهدید آمیز بیشتری را علیه ایران مطرح کنند و با همین ادبیات در امور داخلی ایران دخالت کنند ایران با سیاست پیش دستانه میتواند اعلام کند که آماده است روابط خود را با این کشور قطع کند و الان بسیاری از کشور‌ها در دنیا درحال استفاده از این ابزار هستند.

این کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: من پیشنهادم این است که تا قبل از اقدامات بیشتر انگلیس این ابزار توسط مقامات دیپلماتیک ایران مطرح شود که آماده است روابط دیپلماتیک خود را با انگلیس قطع کند حداقل به صورت موقت و نگذاریم ابتدا آن‌ها اقدامات انجام دهند و بعد ما واکنش نشان دهیم بلکه سریعا رفتار پیش دستانه در خور شانی انجام دهیم .

تروئیکای اروپا در حال چیدن نقشه اغتشاشات تازه بر ضد ملت ایران 

مدبر بیان کرد: رفتار سفرای آلمان و فرانسه در امتداد رفتار انگلیس نیز  نشان دهنده هماهنگی تروئیکای اروپای برای جمع بندی فتنه جدید ضد ایران است که نباید در برابر آن منفعل ظاهر شویم. همانطور که میدانید مجددا با همراهی گروهک منافقین و سلطنت طلبان قرار است تجمعاتی ضد ایران انجام شود .خواهش میکنم قبل از توهین به ملت ایران دستگاه دیپلماسی قاطعانه تصمیمی بگیرد تا بدانند هر اقدام خلاف عرفشان قرار نیست با یک توئیت جواب داده شود.

فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
سلام فقط از دولتم می خوام حواسش به انگلیس بیشتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
عقل
۲۱:۰۸ ۲۸ دی ۱۴۰۱
قحطی و کشتار ۹ میلیون ایرانی ربطی به انگلیس خبیث نداره
وقتی پادشاهمون احمدشاه قاجار توی پاریس و بلژیک دنبال خرید زمین و ویلا بود مردمش تو ایران دنبال قحطی و مرگ بودن
بزرگترین محتکر گندم اون موقع احمدشاه قاجار بود
آخه چرا همه چی رو به گردن بقیه میندازیم؟
روزی چند ساعت کار میکنیم؟
چند درصدمون مفید هستیم؟
چقدر مالیات میدیم؟
چقدر قوانین رو رعایت میکنیم؟
چقدر از فساد و دزدی فاصله میگیریم؟
ایراد از خودمونه
به قول ناصر خسرو از ماست که برماست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۴۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
در آسمان ابلیس،، در زمین انگلیس، جز شر نکبت این آنگلوساکسون بری اهل زمین نداشتند باید سفارتشون رو برای همیشه ببندن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۸ دی ۱۴۰۱
اجازه بدید باز هم از در و دیوارش یه عده ای بالا بروند و دین خود را ادا کنند هم تو دهن انگلیس می زنند و خنک می شوند و هم این عزیزان پست و سمت می گیرند. ما ملتم فقط نگاه می کنیم ببینیم دلار تا کجا بالا می ره.
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۲۲:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیس روباه پیر است باید مثل ۱۳ آبان که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردیم اینجا را نیز تسخیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
با لودر خرابش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ئ
۲۱:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
روسیه و چین هم با اروپا و آمریکا دشمنند ولی این کارهای .. رو انجام میدهند؟ باید اینقدر از نظر اقتصادی اقتصادی اقتصادی قوی باشیم که جرات نکنند غلطی بکنند ولی با دست فرمونی که میریم ورشکستگی اقتصادی. وقتی در مجلس اعضای کمیسون بودجه تخصصی در امور مالی واقتصادی ندارند و باقیه آقایون من امیدی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
درست میگی ولی اتفاقا دست فرمون الان نسبتا بد نیست نه اینکه خوب باشه ولی الان تا حدود زیادی انظباط مالی بوجود آمده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اون روزی کہ ۹ میلیون ایرانی بخاطر نقشہ قحطی ساختگی این رزلھا دزد کثافت از گرسنگی جان دادن باید سفارتخانہ ھای این غربی ھای مکار رو روی سرشون خراب میکردن
اون روزی کہ برای عالی رتبہ ترین مقام این کشور نقشہ کودتا کشیدن و اجرایش کردن باید سفارت اینھا رو خراب میکردن
اون روزھایی کہ ھر چی آشوب و فتنہ از این سفارتخانہ ھای شیطانی اینھا رھبری میشد باید این سفارتخانہ ھا رو ویران میکردن
سالیان طولانی اینھا دارن ضربہ میزنن
اینقدر مزدورا و جاسوسھا و جیرخوارھای داخلی از قبل انقلاب تا بعد از انقلاب برای بقای اینھا در داخل کشور کار کردن کہ اگر برای کشور خودشون خدمت میکردن الان این رزلھا این کارھا رو نمیکردن
الان ھم دستہ جمعی و ھماھنگ چند ماہ یکی یکی نقشہ ھاشون عملی میکنن ھر کدوم ایران نقشہ بر آب میکنہ میرن سراغ نقشہ بعدی
سفارتخانہ این شغالھا رو ببندید
ھر چی میکشیم ازدست این مکارای حیلہ گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
روباه پیر خیلی نام محترمانه ایست برای این جرثومه فساد، اگر آمریکا را شیطان بزرگ بدانیم که بحق نام با مسمایی ایست انگلیس را باید برادر شیطان بدانیم که هیچ چیز از شیطان بزرگ کمتر ندارد که هیچ بلکه شاید خبیث تر هم باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
# اخراج- اَنگلستان - آلمان - فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۱۵:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
باید سفرای جاسوس / تروریست و برانداز انگلیس المان فرانسه سوئد را کاملا تحت نظر داشت و هر حرکت آنها را که توطئه ای بیش نیست در نظر گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیسی ها همونهایی هستند که عامل تجزیه مناطق جنوبی ایران ونسل کشی 9میلیون ایرانی بودن فرانسوی ها کسایی هستن که خونهای آلوده به ایدز وارد ایران کردند/آلمانی ها کسانی هستند که سلاح شیمیایی به عراق دادند در جنگ برای قتل و عام ایرانیها . ویک سوال از اینها چه خیری به ایران رسیده؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۱۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ببندید این لانه جاسوسی رو خواهشا
ما نه نفع سیاسی و نه اقتصادی داریم از این کشور خبیث
خواهشا ببندید این لانه جاسوسی رو تا امنیت به ایران برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بنظرم این مساحت زیاد به عنوان سفارت برای بریتانیا زیاد هست نهایتا یک ساختمان صد متری ، در مورد باغی که در شهر منچستر از املاک ایران هست و دوبار عمدا اتش زدند طی این سالها هیچ کسی به دنبال احیا و یا فروش ان نیست هم مقاله تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۲:۴۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
این جاسوس خانه که از کوه احد مقدس تر نیست. هست؟ چاره اش یک لودر مست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
الان حواستون هست تمام کم کاریهای داخلی افتاد گردن روباه پیر !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
به خدا کمی تعقل و تفکر بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
لالنه جاسوس اصلی وزارت امور خارجه خودمان هست همه جاسوسانی که به نحوی دسگیر شدن رابطه تنگاتنگی با وزیر و وزارت امور خارجه داشتن کافیه یه کم فکر کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
از سفارت برید بالا پست و مقام میگیرید بشتابید بشتابید.تازه فرزنداتونم میرن همونجا تحصیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ازین موارد اخیر هنوز چند تا شاه مهره انگلیس تو کشور دارد مسئولین هم میدونند ولی خوب روش خاصی داره برای برخورد باهاشون کم کم نمیشه یعدفعه دست تو لانه مورچه کرد و رئیس گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
حتما بعضی لیدرهایی که اول اومدن خیابان و مردم که جمع شدند و....یه ارتباط غیر مستقیمی بااینجا داشتند ، رده های بالاتر باید تو بعضی مدیران یه سری جناح ها پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۸ دی ۱۴۰۱
مگر در فتنه های گذشته ندیدید؟!
شخص سفیر انگل انگل ستان جلوی دانشگاه فعالیت علنی داشت!!!
که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد.
و متأسفانه، آزاد شد!
فقط قلب ایرانی و ایرانی زاده اصیل و نجیب برای ایران میتپد.
تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تا به امروز در طول تاریخ ضربه هایی که ایران از بریتانیا خورده از هیچ کشوری نخورده.بزرگترین جنایت جهان رو در دو صده اخیر بریتانیا علیه ایران انجام داده.از تبدیل ایران به یک یتیم خانه و کشتن ۶میلیون ایرانی و به روایتی۹میلیون ایرانی.که این جنایت درلابه لای تاریخ گم شد و لابی بریتانیا و عدم تمایل مسئولین در دوره های مختلف در این صدواندی سال باعث شده در دل فراموشی.قرار بگیره.ظلم بعدی تجزیه ایران بود که باعث و بانی اکثر تجزیه ها همین بریتانیا بود چیزی که الانم دنبالش هست و چشم بینایی اونو نمیبینه.جنگهای مختلفی که علیه کشور ما رخ داد در تاریخ بازهم دست بریتانیا درکار بود.الانم در این ۴۴سال اگر دنبال کنیم اکثر اتفاقات بدی که برای کشورمون افتاده دست بریتانیا درکار بوده.یک نفر با انصاف بگه واقعا چه چیز خوبی از بریتانیا به مارسیده که ما اونو حلوا حلوا کنیم و روی سرمون بگذاریم و دلمون رو خوش کنیم.بجز فشار حداکثری.ترور.جفا.چی دیدیم از بریتانیا یا بهتر یگم انگل لیس بابا قطع رابطه کنید با این کشور برید.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۵:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اونا واسه ما ایرانی ها تو کشورشون ارزشی قائل نیستن چرا ما باید با اونا رابطه داشته باشیم لودر بزنید تمام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
به امید روزی که در این لانه جاسوسی هم بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
از موقعی که اون جاسوس رو اعدام کردن انگلیس داره خودشو پاره پوره میکنه
عجیب شاه مهره‌ای اعدامشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ما رایطه با رژیم کثیف انگلیس را میخواهیم چکار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ولاااا...رابطه با دنیا میخوایم چیکار ما هم باید مثل طالبان بشیم که با هیچکی رابطه نداره
آخه انگلیس هم هیچ جای دنیا سفارت نداره بجز ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیس دنیا محسوب نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
عین لطماتی که انگلیس به ایران زد رو روسیه دوبرابرش رو زده خواستم بگم فراموش نشه جنایات وتجاوزات روسها در آذربایجان وشمال ایران ،ولی مرگ بر شوروی و انگلستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
مهم اینه که الان دشمن اصلی ما چه کسیه، الان نه تنها هیچ خطری از طرف روسیه ما را تهدید نمی کنه بلکه در بسیاری از موارد با ما همسوست، دشمنان اصلی ما امروز آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان و کسانی هستند که از روابط خوب فعلی ایران و روسیه عصبانی هستند مخصوصا وطن فروشهای به ظاهر ایرانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
چند تا از بچه های مسئولان اونجان ؟؟؟ اول اونایی که بچه هاشون اونجاون رو از پستاشون برکنار کنید همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
نظرات این عده واقعا مضحک و خدهدار مسخرس
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سرانجام عده ای معلوم الحال از دیوار سفارت بالا خواهند رفت و مردم را بیچاره تر خواهند کرد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بدبخت ما با خود کم بینی!بیچاره می شویم نه با بالا رفتن از دیوار لانه جاسوس‌ها کشتی ما را گرفتند و کشتیشان را گرفتیم مجبور شدند کشتیمان را آزاد کنند توی این دور و زمانه فقط حرف قدرت خریدار داره نه ترس و التماس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
معلوم الحال خودتی و ...
مگه ما چه ارتباطی با انگلیس داریم که بخواد با قطع رابطه بیچاره بشیم !!مردم ایران از انگلیس و نوکران درگاهش متنفر هستند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تا دیروز ک از این پستا نمیزاشتید چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ببندین و سفارت امریکا باز کنین تا همراه سفیر روسیه نرن عکس بندازن و صندلی وسط خالی بزارن و بگن آمریکا انداختیم بیرون و ما همچنان هستیم و نقشه میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیس حکم سگ گله رادارد.چوپان گله آمریکاست وانگلیس گله را رم وحرکت وجهت می دهد به سوی چوپان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
هیچی مثل بقیه کشورها ، فقط باید حواستون به مدیرهای تربیت شده خودتون باشه ، نقشه های انگلیس مشخص است چند روش اصلی و چندین زیر مجموعه فقط تو زمان هی تکرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
یه عده میگن حسن روحانی جاسوس انگلیسه
خیلی خنده داره واقعا جاسوس باشه و دستگاه های امنیتی کشور ندونن و نگیرنش ولی این یه عده بدونن
خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
عزیزتمام تدبیر وعمل ونظروکلام حسن فریدون گویای این مطلب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بله ولی ازون هاست که نمیشه بهش دست زد اون بالا داستانهایی است که مردم نمیدونن زمان باید بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درشو گل بگیرید
کلا صافش کنید این همه زمین حیفه حروم شده
سفارت ایران رو هم تحویل خودشون بدین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
باسلام
راه مبارزه صحیح با انگلیس در ایران از گرفتن باغ غصب شده قلهک که تاریخ اعتبار اشغالش هم گذشته، شروع می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اینم سوال داره
چماقا و سنگ و کلوختون رو بردارید مثل دفعه های قبل بریزید اشغالش کنید
شما که قرار نیست هزینه بدید هیچ کلی پست و مقامم در انتظارتونه
عواقبش رو ما مردم تحمل می کنیم مثل بقیه گند کاریاتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بیاین همگی غیرت به خرج بدیم و یک صدا از دولت درخواست کنیم حالا یا با جمع آوری امضا یا هر راهکار دیگری که سفارت انگلیس در تهران همچون لانه جاسوسی آمریکا برای همیشه بسته شود
#اخراج_انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سفارت شوروی رو هم ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
جناب ۱۲:۲۱ شما دشمن روسیه نیستین شما و امثال شما دشمن ایرانید دوست ندارید ایران با هیچ کشوری رابطه داشته باشد تا مجبور شود تسلیم آمریکا گردد چون می دانید که آمریکا هدفی جز نابودی ایران ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بیاین همگی غیرت به خرج بدیم و یک صدا از دولت درخواست کنیم حالا یا با جمع آوری امضا یا هر راهکار دیگری که سفارت انگلیس در تهران همچون لانه جاسوسی آمریکا برای همیشه بسته شود
#اخراج_انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اگر میخواهیدجمع بشیدو همتی کنید وغیرتی بخرج دهیدبرای اصلاح معیشت و اشتغال و حل مشکلات مردم واصلاح امور مملکت باشه نه برای چرت وپرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تو یا عامل خارجی و عضو گروهک منافقین هستی یا خیلی کم عقل . همه دنیا دنبال گسترش روابطشون هستن به نفع مردمشون اونوقت امثال تو دنبال جنگ و تفرقه و ترد شدن جهانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
خوب باید خود باخته وخود فروخته های به بیگانه که هر روز برای این آب خاک چیزو علم میکنند در دکانشون گل گرفت تا زندگی مردم درست بشه عجیبه حداقل سن تا می رسه دیدید که این آمریکا و غرب چه بر سر عراق و افغانستان لیبی لبنان سوریه آورده هنوز هم چشم بسته عده ای مثل سگ دست آموز برای غربیها واق واق می کنند خیلی زودتر اگر همتی بود لانه شیطان باید بسته میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ دی ۱۴۰۱
جناب 12:44
عامل خارجی و منافق و بی خرد کسی است که بدون شناخت و بررسی سابقه ، بی هوا میره خونه بخت و روابطش را گسترده می کنه ! جنگ و تفرقه کجا بود ؟ این عین بی ناموسی است ، حال شما چرا می سوخید ؟ سنگ مردم را به سینه می زنید یا سنگ رابطه با انگل لستانی که برای شما همه دنیا است و برای ما روباهی مکار و کثیف بیش نیست ؟ موقعیت خود را مشخص کردید ، عامل خود فروخته ، منافق ، بی شعور ! و یا کودکی بی سواد که تازه سر از تخم در آورده و دوست و دشمن نمی شناسد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تا وقتی که اقا زاده ها در این کشور مزخرف انگلیس زندگی میکنند با نفوذ والدین این جماعت در ایران هیچ اقدامی جهت برخورد شدید با این کفتارها صورت نمیگیرد والا کیست که نداند رابطه با این کفتار پیر جز ضرر برای ایران هیچ فایده ای ندارد در جقیقت این اقازادهای لندن نشین منافع هشتاد میلیون ایرانی را به گروگان گرفته اند میدانم که چاپش نمیکنی ولی بدانید خیانت است
Iran (Islamic Republic of)
.مرتضی
۱۰:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
شکی نبوده و نیست که دولت انگلیس از انقلاب اسلامی ضربات درد ناکی دریافت کرده آن وقتی که شاه و نخست وزیر و وزیر تعیین میکردند گذشته / در عراق و افغانستان و یمن و...ضربات درد ناکی از مسلمانان دریافت کردند طبیعی است که دشمنی کنند اما در قضیه ی فتنه آبان ماه ونقش رسانه های انگلیسی باید دولت سفیر را از انگلیس فرا میخواند و کارکنان سفارت آنان را کاهش میداد اما وزرات خارجه به احضار سفیر بسنده کرد /
Iran (Islamic Republic of)
.مرتضی
۱۰:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
شکی نبوده و نیست که دولت انگلیس از انقلاب اسلامی ضربات درد ناکی دریافت کرده آن وقتی که شاه و نخست وزیر و وزیر تعیین میکردند گذشته / در عراق و افغانستان و یمن و...ضربات درد ناکی از مسلمانان دریافت کردند طبیعی است که دشمنی کنند اما در قضیه ی فتنه آبان ماه ونقش رسانه های انگلیسی باید دولت سفیر را از انگلیس فرا میخواند و کارکنان سفارت آنان را کاهش میداد اما وزرات خارجه به احضار سفیر بسنده کرد /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
متاسفم برای یک مشت آدم احساسی که با یه عکس و دوتا حرف راست و دروغ حالشون خراب میشه و اصلا آینده نگری نمیکنند . قطع ارتباط با آمریکا و بی سیاستی اوایل انقلاب باعث کدوم حال خوب مردم شد ؟ جز بدبختی و فقر و جنگ برای مردم چی داشت ؟ چرا همیشه اشتباه رو تکرار میکنیم ؟ همه دنیا دشمن ما هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
الان حال مردم عراق افغانستان پاکستان کشورهای خلیج فارس گاو شیرده خیلی خوبه کمی از ویترین فاصله بگیرید در نظر اروپا و آمریکا ما کله سیاه وبزده هستیم بفهمیم وبه خریت نزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
الان آمریکا و انگلیس کل دنیا شدند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
همه دنیا سر سپرده و نوکر آمریکا هستند و آمریکا هر روز یکی از آنها را می دوشد ، خیلی وقته هوس شیر چاههای ایران را کرده اند شما که فقط اراجیف خود فروشان را تکرار کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
این زرنگ بازی شماهاست چون آمار مهاجرت رو دارید میخواید درهای کشور رو ببندید تا بیشتر از این نیرو از دست ندید و خوب میدونید با بسته شدن سفارت انگلیس کل سفارتهای اروپایی هم تعطیل میکنن . ولی با این کار اون بخش از جامعه هم که چون برنامه رفتن داشتن نیومدن تو خیابون اون موقع میان تو خیابون چون تمام امیدشون رو شما ها با این کار میگیرید و این جماعت هم تعداد کمی ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
با اینکه سفارت انگلیس لانه جاسوسی و یا شیظان هست و یا سکوی پرش به خوشبختی و بهشت دنیوی کاری ندارم .
پس چرا اکثر مقامات ما تابعیت این کشور رو دارند ؟ و یا برای خرید و درمان و تفریح به انگلیس میروند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اگه یه کشور توی همه زمینه ها به شکل واقعی و عملی قدرتمند باشه به این شکل اسیر توطئه ها و موضع گیریهای بقیه کشورها نمیشه
ما از جاسوسی انگلیس و .... ضربه نمیخوریم ا
ما از ضعیف بودن خودمونه که زمینه رو برای جاسوسی انگلیس و موضع گیری سایر کشورها مهیا میکنیم و ضربه میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ننگ بر مسئولین مملکتی اگر این خانه شیطان را نبندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
آره ننگ بر مسئولین مملکت ولی بخاطر اینکه مردم در مضیغه ومشکل عمر شون رو میگذرونن وپیر شدن ولی خیری از زندگی ندیدن وامیدی هم به آخرت نمیمونه چون فقط وقتشون به کار وتهیه نان بخور نمیر صرف شد ونه هیچ چیز دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ دی ۱۴۰۱
جناب 12: 28
زندگی یعنی سختی و تلاش و نان حلال و کسب روزی حلال عبادت است و شما سرتان می رود اما عباداتان نمی رود ؟ شما در سفارت انگلیس به دنبال و به فکر آخرت مردم هستید ؟ برو عمو سام برو . . . خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فقط در یک کلام باید درب این سفارت خانه، یا همان لانه عنکبوت رو گل گرفت، وخاک بر سر کسی که اسم خودشو ایرانی میزاره و از بزرگترین جنایتکار تاریخ دفاع میکنه، کشتن 9 میلیون ایرانی بدون گناه و فقط به خاطر عناد و کینه نسبت به ایران نشان از جایگاه این کشور آدم کش و وحشی داره، هموطن ایرانی یک بار هم که شده چشمتو باز کن و ببین که من وتو و انتر اشغال طرفدار تو نیستند، مرگ بر انگلیس و تفکر انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
لطفا سفارت روسیه رو هم ببندید که یه موقع خدای ناخواسته دچار تبعیض نشیم چون روسیه خیلی کثیفتره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اگه می تونید جلوی شیطنتش رو بگیرید که باز باشه .وگرنه کلا درش رو ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ببندید این خراب خانه را
Iran (Islamic Republic of)
مسعود افتخار
۱۰:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دولت محترم بسی مایه تأسف است که این دولت انقلابی اینقدر ضعیف با این دشمن دیرینه که در دو سه قرن جدید ایران را بیچاره کرده است رفتار میکند.این مرکز جاسوسی وفساد را برای همیشه ببندید تا از فتنه آنها کمی راحت شویم.مصالحه کردن با آنها خیانت وحاصلی جز ضرر و افسوس نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
چرا عمارت به این بزرگی در اختیار انگلیس باشه سفارت دیگر کشورها یک آپارتمان کوچک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
این هدیه قاجار به دولت فخیمه بریتانیا توسط خود باختگان وعاشقان است که هنوز نوادگانشون خوی نوکری را دارند وچشم به دست ارباب دارند مدافعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
لعنت به شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار واسرائیل غاصب و انگلیس کاسه لیس
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فک کردید / انگلیسها از بد بیراه گفتن شما بدشون میاد
یروز خیلی سال پیش که نوجوانی بودم به یه تئاتری رفتم که رابطه انگلیس با کشورهای دیگه را به نمایش در میاورد
کسی که نقش مامور انگلیس را بازی میکرد به خبر نگار اون کشور میگفت // این پول را بگیر و در روزنامه اتان با تیتر درشت بنویس مرگ بر بریتانیای کبیر // یادت باشه کبیر را حتما بنویسی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
روباه هم خصلتی دارد ولی کسی به روباه اعتماد نمی کند ونباید به آن دل بست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ما میگیم مرگ بر انگلیس کثیف نه کبیر اون شما هستی که گول نیرنگهای انگلیس رو میخوری ما این جنایتکار با سابقه تفرقه افکن رو خوب میشناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ما میگیم مرگ بر انگلیس کثیف نه کبیر

شما فریب نیرنگهای انگلیس رو میخوری ولی ما این جنایتکار با سابقه و تفرقه افکن رو خوب میشناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
روسها کثیفترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ دی ۱۴۰۱
جناب 12:32
مستدل حرف بزن ، آب را گل الوده نکن پیداست که به قلاب انگلیس وصل هستی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ما تا به امروز اینقد در دنیا منزوی نبودیم // علتش هم ارتباط دیپلماتیک غلطی که با دنیا اتخاذ کردیم
فک میکنید چرا امریکا بصورت یکطرفه از برجام خارج شد و خودش را در مقابل تمام سفیران و ملتهای کشورهای دنیا منزوی کرد ؟؟ متوجه شدن در برجام کلاه سرشون رفته
اقای ظریف و هیت مذاکره کننده با همان لبخندی که خیلی از هموطنان عزیز بدشون میامد // کلاه بسیار گشادی بر سر تمام کشورهای غربی و امریکا گذاشت // به شخصه از اقای ظریف کمال تشکر را دارم // ظریف جان دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
عزیزم محض اطلاع تو با همون لبخند باعث شد ایران ضرر کنه.ودرزمان همون اقا آمریکا و اروپا از برجام رفتند هدفشان اراک بود که توی قلب راکتور سیمان ریختند.پس بدوم حافظه مردم سرجاش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دیدی که بعدا لبخند رو لبش ماسید همون جان کری عزیزشون که امضاش تضمین بود همه چیز رو بهم زد کلاه سر آقای ظریف و همکاراش رفت که به تمام تعهدات عمل کردن ولی اونا هیچ تعهدی رو انجام ندادن پاره اش کردن ریختن تو صورت آقای ظریف
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ناشناس 10.03// اگه ضرر کرده بودید // اینقد دنبال کشور روسیه و. چین نبودید که همان برجام را دوباره براتون زنده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
جناب ظریف با همان لبخندش ایران رو به این روز انداخت به درستی که شستشوی مغزی کار خودش رو به درستی انجام می‌دهد اگه به جای دیدن جامعه و حال و احوال کنونی که دستاورد 8 سال خیانت و شبکه نفوذ حسن روحانی است از پای ماهواره بلند شوی چنین الفاظی رو به کار نمیبری، جناب سرسپرده، ظریف مانند ابوموسی اشعری مملکت و مولای خودش رو به جان کری یا همان عمرو عاص زمان فروخت، به درستی که تاریخ در حال تکرار است و امثال تو همان مردم زمانه حضرت علی هستید که با دیدن چند کاغذ پاره بر روی نیزه دین خود رو عوض میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
۱۰:۱۸اگر ظریف ابوموسی بود امریکا هزتوافق خارج نمیشد وبگه توافق بد واسراییل هم خواستار نبود چنین توافقی است پس حساب مغزشسته خودت وامثال خودت اگه با سنگ پا قزوین خویشاوندی نداری وحقیقت رو بپذیر تلخه نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
خدا حفظ کنه دکتر ظریف رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درود بر اقای دکتر ظریف در پناه حق باشید
Iran (Islamic Republic of)
حسیک
۰۹:۴۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درشو گل ببندین بره تا کی میخوان سوار ما بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
هراحمقی میدونه یمی از وظایف سفارتخانه ها جمع اوری اطلاعات هست حالا این جمع اوری را میشه بگیم جاسوسی اصلا اگه سفارتخانه اینکاررانکنه ضغیف عمل کرده حالا اگه بخواهید چهارتا نادان تر از خودتونو تهییج کنین بخثش جدا هست ولی به این بهانه نمیشه اداب دیپلماتیک را زیر پا بگذارین میشه خیلی قانونمند بگین انگلیس سفارتشو تعطیل کنه و ما هم متقابلا تعطیل کنیم ،دیگه از دولت رییسی و اعوان و انصارش انتظاری بیشتر نمیره که چنان روابط بین المللی ایران را ضعیف کردن که نخست وزیر عراق و الهام علی الف هم برای ما تره خورد نمی کنن چه برسه به بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
آلبانی هوا سرده هیزم بیشتری بریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
شاید فقط احمقها بدونند و الا هیچ کی نگفته وظیفه سفارتخانه ها جاسوسیه.
-
علی
۰۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تا متحجرین هستند تو این کشور روی آرامش نخواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
متحجر واداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اگر زیر بار استعمار نرفتن متحجریه و روشنفکری خود باخته نماد بروز بودن همان بهتر متحجر باشیم دوره بازی با کلمات گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سفارت انگلیس و سفارت فرانسه و بلژیک و سوئد به سان سفارت عربستان بسته شه و از زمین‌های این سفارتها مسکن مهر برای مردم عزیزمان توسط خیرین بسازیم ،کم کم تمام سفارتخانه هایی که همفکر مانیستند ببندیم،والسلام،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
وسفارت مالدیو اوگاندا مراکش بلغارستان جزایر هاوایی وقناری پرو برزیل پرتعال لیموشیرین انار اندونزی هند و تاجیکستان وغیره اصلا ی دیوار دور ایران بکشید خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ دی ۱۴۰۱
این قدر روابط با انگل لیس برات مهمه ؟ هر کس که خیانت کرد باید جورش را هم بکشد ، این را کودک مهد کودکی هم می فهمه.
Iran (Islamic Republic of)
امیرطاها
۰۹:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
باسلام و احترام خدمت جنابعالی ومردم انقلابی ،بااین همه شرارت چرا مسئولین انقلابی نتنها سفارت انگلیس بلکه سفارتهای کل اتحادیه اروپا را تازمانی که ادم نشده وخوی استعمارگری را ترک نکرده باید قطع رابطه شوند .درضمن همه می دانند درخوشبینانه ترین زمان روابط با کل اروپا مراوده تجاری تنها به پنج میلیارددلار نمی رسه درحالی که این تجارت اندازه نصف یکی ازهمسایگان همانند ترکیه ویا عراق و.....نمیشه پس ادامه روابط بجز ضرر هیچی چی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
معلومه دولت داره تغییرات خوبی رو ایجاد میکنه که اینا ایجور فشاری شدن، تغییراتی مثل آزاد شدن واردات خودرو، پرداخت یارانه تپل ،آزاد شدن سواحل،صدور کارت های ملی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اره این تغییرات خیلی چشمگیر بوده
کاهش چشمگیر قیمت مسکن
افزایش چشمگیر کمیت و کیفیت خودرو (9 میلیون نفر تو قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردن ). اون خودروهایی هم که وارد شده زیر قیمت به مردم دارن میفروشن
کاهش قیمت دلار
کاهش شدید قیمت دارو
کاهش شدید قیمت محصولات ضروری مثل مواد غدایی و پوشاک
این غربزده های کثافت چشم دیدن این اوضاع رو ندارن . همشون عاشق رجوی هستن و دنبال تجزیه ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دیوار حاشا پپپپ چقدر پروروند ودیوار حاشا بلنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
از ی نقطه کور و کوچک وبی ارزش که همونم اشتباه اقتصادیه میگن کار مهم اقتصادی و ویرانی های که بی تدبیری وبیسوادی تصمیمات شون باعث شدن را سرپوش میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
در بی شرفی انگلیسی ها شکی نیست ولی حمله به سفارت و رنگ زدن و شعار نویی هم کار درستی نیست اصولا با این کارهای بچه گانه بیشتر به انگلیس کمک می شود و در دنیا مظلوم نمایی می کند و ایران محکوم می شود و باز کار خودش را می کند وقتی حکومت تنها در مورد قطع رابطه با انگلیس به مجلس طرح می دهد یهنی ارتباط با آنجا مهم هست بجای این کارهای بچه گانه و بی اثر می شود سطح روابط را کاهش داد یا مثلا اعضای سفارش را تا ۵ نفر کاهش داد البته متقابلا یا مثلا محدود ه تردد قائل شد و البته اگر بتوان اقدامات جاسوسی متقابل از انگلیس کرد که چه بهتر و اینکه ماهم مزایایی قائل شویم و چند تا انگلیسی برای ما جاسوسی کنند چرا در طول تاریخ فقط ایرانی ها برای انگلیس جاسوسی کرده اند ؟ما هم زورمان در حد شعار نویسی در و دیوار سفارت بوده واقعا این اقدام در حد ضربات آنهاست؟یا عده ای می خواهند با این کارهای ساده لوحانه اثر کارانها را خنثی کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
در این سه سفارتو ببندید: انگلیس، فرانسه، آلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سفارت برا آدم هاست، طویله هم برا انگلیسی ها زیاده.
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۹:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ببندید در اون خانه عنکبوت رو که ما هر چی میکشیم از دست برتانیای صغیر میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اصلا خانه عنکوت نه و خانه سگ // مابیشتر از مقامات محترم فاسد و بیعرضه خودمان میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
چرا مال خودمون رو نمیگید که همش دنبال بهانه اند در تامین گاز مردم عرضه خودشون رو نشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
یروز اوباما درباره لو رفتن جاسوسشان در کشور المان حرف قشنگی زد
گفت // ما که نمیتونی منتظر باشیم و اخبار کشورهای دیگه را از توی روزنامه ها بخونیم
هر کشوری نیاز به حاسوس داره // والا کلاهش پس معرکه است
Iran (Islamic Republic of)
تلنگر
۰۸:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
با سلام وقتی نصف مسئولین ما تابعیت انگلیسی دارند چطور اجازه بستن سفارتو میدن ...
واقعآ باید تآسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
مشکل اینجاست که میترسین، بستن سفارت خونه که ترس نداره، ببندین در این فاضلاب رو
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اونایی که از خودمونن و ریش و پشم دارن // جای مهر در پیشانی دارن // انگشتر عقیق و تسبیح دارن // شعر سلام فرمانده را هم مثل بلبل از حفظ میخونه // ئجاسوس از اب در میان // علیرضا اکبری
اوخت انتظار داری سفیران کشورهای دیگه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سرانجام نداره که دوباره حمله کنید بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اونی که موذیانه دستور حمله به سفارت می داد و گردن دیگران می انداخت بیش از یک ساله که به زباله دانی تاریخ انداخته شده( اسامی شون؟ ح. ر. معروف ح.کلید و الف.ج معروف به الف. دماغ)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
خدا شفات بده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تمام دولتمرادان دنیا میدانن
تمام سفرا جاسوس همان کشور هستن // بلا استثنا // به این دلیل که نمیشه ارتباط دیپلماتیک را قطع کرد // یا اینکه بریزی توی سفارتخانه اش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
متاسفانه ما رفتار خود را با دنیای غرب نمی‌بینیم و مرتب تاریخ گذشته را روی منابر برای مردم تکرار میکنیم و چه بسا کشورهای دیگری مانند هند آفریقا روسیه چین بمراتب بیشتر از ما از این‌ها دشمنی و خصومت دیده اند اما با عقل و منطق پیش می‌روند و دل مردمشان را خون نگردند
و حتماً اگر رسول خدا هم بلاتشبیه بودند رفتارشان مثل شماها نبود البته هنوز اول کار دولت شماست از این بدتر می‌شود روزبروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ببینم تو رفتار اونها رو با ما می بینی یعنی می گی جاسوس رو دستگیر کردیم ازشون باید تشکر می کردیم فاز چیه مگه نرفتیم با برجام پای میز مذاکره پس چی شد بحث سر اینه اونا ایران رو نمی خوان ایران یک پارچه راستش بخوای الان معلوم شده کاری به حکومت حاکم هم ندارن میگن نباید کشوری به این بزرگی در غرب آسیا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اونی که صبح جمعه از خواب بیدار میشد رییس جمهور تو بود که وضعیت امروز هم نتیجه گندها و خیانتهای اونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تمام مطالب تون درست،نکته اینجاست که پس چرا مدیران و مسولین مملکت پای این روباه را قلم نمی کنند ،مناسبات را به خداقل نمی رسامند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیس با ما خوبه که.حتی برامون ریس جمهور پرورش داد!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
...
اونها کسی رو پرورش میدن که تو هرگز در مغز کوچکت هم خطور نمیکنه که این جاسوس باشه. اون مثل تو نیست که بیاد روی کسی که آرم و نشان داره سرمایه گذاری کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
آفرین. حسن کلید رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام عجیب است که همه اینها را می دانیم ولی سفارت انگلیس همیشه باز بوده و باز خواهد بود کسی نمی داند چرا پس چرا وقت مردم را می گیرید انگلیس همه ایران را هزار بار زیر رو کند باز هم هیچ کسی کاری به انگلیس ندارد و نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
مگه میشه سفارتی که آقازاده ها و مقامات مسئول آینده کشور، در آن زندگی میکنند رو بست!
بایدسفارت انگلیس رو مثل آمریکا بست، اما قبل از هر اقدامی باید نیروهای خودی در سفارت ایران (واقع در انگلیس) خارج و اسناد مهم ایران در این سفارت امها شود.
بعد با یک حمله به اسناد مهم انگلیس در سفارت ایران دسترسی پیدا کرد.
اونم نیاز به هماهنگی با مقامات کشور که فامیلاشون تو انگلیس زندگی میکنند نباید بشه.
چون اگه مطلع بشن قبل از هر اقدامی اسناد مهمشون رو با کاغذ خورد کن های حرفه ای که 100 برگ رو در چند ثانیه تبدیل به آرد میکنه. یا تو کوره 2000 درجه سانتی گرادی قرار میدند که قابل بازیابی نباشه..
اما به نظرم این کار نشدنیه
چون مقامات مهم و کلیدی کشور یا در انگلیس درس خواندن (فریدون یکیش)، یا خانواده درجه یکشون و عزیزانشون تو انگلیس دارن زندگی میکنند.
در واقع کشور رو دارن انگلیسی ها میچرخونن، و ما انقلابی ها داریم فقط کار اجرایی میکنیم تحت مدیریت انگلیس (پدر شیطان بزرگ و کوچک).
چی بگم
هر اقدامی کنید امکان نداره از اونا جلو بزنید، دست برتر، برای انگلیس و آمریکا هست.
این تخیلات که میشه مثل قدیم سفارت انگلیس رو بگیریم، هم نشدنی هست، و هم خنده دار
اون مزدور که اعدام شد تنها نبود. فتنه ها و اغتشاشات آینده در راه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درب سفارت انگلیس رو جوش بزنید و پلمب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
انگلیس همه جای جهان سفارتخونه داره فقط تو ایران مسئولین ما پاشون شل میشه و گول میخورن ؟؟؟؟ بجای بستن سفارت مسئولین وطن پرست انتخاب کنید به اندازه کافی ایران با همه دنیا قطع رابطه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
نمیگویم تعطیلش کنند ولی دخالت مستقیم بریتانیا (غیر مستقیمش بماند) در ۲۷ کودتا و براندازی حکومتها در دیگر کشورهای جهان فقط طی ۸۰ سال اخیر از خوبی ها سفارت بریتانیاست، اابته ما که زمانی امپراطوری ایران بودیم هم در سراسر جهان سفارت داریم ولی چند کودتا راه انداختیم ، امروز در داخل خیلی ها دخالت نظامی ایران در نابودی داعش را سر کوفت میزنند ولی مردم بریتانیا هرگز بابت اینهنه کشتار مردم در سراسر دنیا در این کودتاها دولتشان را سرکوفت نزدند که هیچ بلکه تشویق هم میکنند و ... همین صرفا جهت اطلاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام یک کلام ختم کلام تعطیلش کنید که از این سفارت خیری به ملت نمیرسه جز شرارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
صدا و سیما کارش شده پروش مار در نظام مقدس جمهوری اسلامی. من اگه جای صدا و سیما بودم با تولید این همه سلبریتی هتاک از خودم خجالت میکشیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درآستین نظام مقدس جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
آره والا قاتل رو شطرنجی میکنید یه نونوا اگه چانه خمیرش ۲گرم کم باشه نشون میده.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
اوایل انقلاب باتسخیراین سفارت دیگرنباید اثری ازانگلیسی ها دراین مکان باشد که جاسوسی کنند وجنگ نرم ضربات سختی به مابزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درشوگل بگیریدزودتر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
چرا ایران باغی که در منچستر دارد و از امول این ملت است را به حال خود رها کرده و دوبار در اتش سوخته است
Canada
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
درش جاسوس خانه .فتنه .دسیسه باز
روباه ی مکار
گربه نره
را به گل گرفت .برای همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
همه شدن جاسوس الی مسولین خودمون منظم و دراه خدا دارن کار میکنن...!! شما اول درد دل و زندگی مردم خودمون رو حل کنید اقتصاد کمر مارو خورد کرده حلش کنید بعد ما قبول داریم کشورای دیگه جاسوسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
به ما چرا میگی ؟
ما چیکار کنیم ؟
مگه شما مسئول نیستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام
سرانجامش معلوم است .یک عده تندرو به داخاش میریزن وباعث تعطیلیش می شوند مانند سفارت عربستان وامریکا وبعد از تعطیلی قطع روابط با انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۷:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
امثال همین کارشناس ها میشن مسئول بعد هم با تمام دنیا دعوا دارن بدبختی دلار ۴۵ تومنی هم مال من کارگر
خدایا اگه میتونی کمک کن
France
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بهترین کار مقابله به مثل هست از جدایی طلبان اسکاتلند و ایرلند و ولز حمایت کنید با کشورها و گروههای ضد انگلیسی روابط برقرار کنید در مورد ایالات متحده آمریکا هم همینطور. این دو کشور ذاتا مخالف نظام جمهوری اسلامی و مخالف قدرتمندی ایران هستند. اونهایی که تو دامن انگلیسی آمریکا نشستند اونجا تحصیل کردند نباید مراجع دولتی سمت و پستی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
برای انگلستانی که سالها خیانت و جنایت کرده و تازه با پروی هرچه تمام کشور ما را تحربم اقتصادی میکند یک ساختمان یک طبقه صد متری هم برای انجام امور کنسولی در ایران برایشان زیاد است وقتی محیط وسیع در مرکز تهزان را به این خبثهای دادند خوب معلوم است انها چه خواهند کرد حداقل همان مساحتی که در لندن انها به سفارت ایران دادند را در تهران در اختیارشان قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
همه ی این‌حرفا رو‌که گفتید باید به مسئولین رده بولای مملکت بگید که میبینند و هیچ کاری نمیکنندو دودش تو چش مردم عادی میره

#روباه_پیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تا به امروز در طول تاریخ ضربه هایی که ایران از بریتانیا خورده از هیچ کشوری نخورده.بزرگترین جنایت جهان رو در دو صده اخیر بریتانیا علیه ایران انجام داده.از تبدیل ایران به یک یتیم خانه و کشتن ۶میلیون ایرانی و به روایتی۹میلیون ایرانی.که این جنایت درلابه لای تاریخ گم شد و لابی بریتانیا و عدم تمایل مسئولین در دوره های مختلف در این صدواندی سال باعث شده در دل فراموشی.قرار بگیره.ظلم بعدی تجزیه ایران بود که باعث و بانی اکثر تحزیه ها همین بریتانیا بود چیزی که الانم دنبالش هیت و چشم بینایی اونو نمیبینه.جنگهای مختلفی که علیه کشور ما رخ داد در تاریخ بازهم دست بریتانیا درکار بود.الانم در این ۴۴سال اگر دنبال کنیم اکثر اتفاقات بدی که برای کشورمون افتاده دست بریتانیا درکار بوده.یک نفر با انصاف بگه واقعا چه چیز خوبی از بریتانیا به مارسیده که ما اونو حلوا حلوا کنیم و روی سرمون بگذاریم و دلمون رو خوش کنیم.بجز فشار حداکثری.ترر.جفا.بابا قطع رابطه کنید برید.والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
جاسوسان درقلب نظام هستندکسانی که باجراحی اقتصادی باعث گرانی وتورم افسارگسیخته شده وآشوب هارادرست کردند
آخرین اخبار