حجت الاسلام عبدالهی گفت:در فاصله باقی مانده تا ماه رمضان طرح پایگاه‌های قرآنی در مساجد استان سمنان باید اجرا شود.

حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع قرآنیان و فعالان قرآنی سرخه به میزبانی مسجد جامع ضمن اشاره به دو مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه قرآنیان یعنی تبیین و گره خودن فعالیت‌های قرآنی با مساجد، تاکید کرد: باید همه ما در قبال تبیین مسئولیت پذیر باشیم.

وی افزود: اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از کلماتی مانند فریضه واجب و قطعی یاد می‌کردند یعنی چیزی را در ساحت راهبری جامعه اسلامی ما می‌دیدند که ما مشاهده نمی‌کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: وقتی فتنه ترکیبی و پیچیده مرحومه امینی رخ داد و سه ماه خیابان‌ها عرصه تقابل شد، تازه متوجه شدیم که معظم له چرا این میزان پرتکرار و با تمام اقشار مختلف جامعه از یک ضرورت واجب یعنی جهاد تبیین سخن گفتند.

عبدالهی با بیان اینکه هر کس در هر کجای ایران اسلامی در هر لباسی، وظیفه‌ای در قبال این جهاد دارد، بیان کرد: سوال اصلی که باید از خودمان بپرسیم این است که اگر مسئولان فرهنگی و اجرایی و … به درستی رسالت خود را در قبال تبیین عمل نمی‌کنند، آیا تکلیف از ما ساقط می‌شود؟

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری نخستین رکن مهم در جهاد تبیین است، تاکید کرد: همه ما در هر مقامی باید از خودمان بپرسیم که در این دورانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع تبیین را بیان کردند، در این زمینه چه اقدامی کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار