مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت:با توجه به این‌که شناسایی یک منطقه مناسب برای احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید شهریار و سپس تکمیل آماده سازی‌ها و مقدمات لازم طول می‌کشد، نخواستیم که مردم از این موضوع رنج ببرند، لذا در قالب پیامکی به متقاضیان این واحد‌ها در شهر جدید شهریار توصیه کردیم که می‌توانند در شهر جدید سهند در مدت زمان کوتاه‌تری واحد تحویل بگیرند.

فرهاد سعیدی گفت :تحویل واحد‌های مسکونی افرادی که برای شهر شهریار تقاضا کرده‌اند، منتفی نیست، اما نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای این امر اعلام کنیم.

او افزود:در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شهر سهند آغاز شده و مدت زمان تکمیل این واحد‌ها دو ساله است که بطور میانگین از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد برخوردار هستند.

او  طرح نهضت ملی مسکن را فرصت طلایی برای متقاضیان فاقد مسکن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امکان پرداخت اقساط مساکن نهضت ملی در وضعیت اقتصادی کنونی برای برخی از مردم سخت است، اما به متقاضیانی که خانه ندارند و نمی‌توانند اقساط این طرح را پرداخت کنند و برای انصراف به شرکت عمران مراجعه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که همچنان در این طرح بمانند، زیرا این طرح شاید آخرین شانس آن‌ها برای خانه دار شدن باشد و نباید این فرصت را از دست دهند.

سعیدی همچنین بر اهمیت اجرای پروژه بازچرخانی پساب شهر جدید سهند به فضای سبز شهری تاکید کرد و گفت: وضعیت فضای سبز کنونی شایسته شهر سهند نیست و نیازمند استفاده از این آب است و اگر این پروژه به اتمام برسد، اولین شهری خواهیم بود که فضای سبز آن با پساب تصفیه خانه شهری آبیاری می‌شود. وی ادامه داد: این پروژه در دو فاز خواهد بود که فاز اول (انتقال از تصفیه خانه به هشت بهشت) بعد از عید کلنگ زنی شده و حداقل فاز‌های یک و چهار شهر در سال بعدی تحت پوشش آبیاری قرار می‌گیرند.

برچسب ها: نهضت ملی مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.