ریچارد ای. گرانت، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون بریتانیا، عهده دار اجرای مراسم جوایز بفتای امسال شد.

به نقل از ورایتی، آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا، امروز صبح (دوشنبه) اعلام کرد که قرار است ریچارد ای. گرانت، میزبان مراسم جوایز بفتای سال ۲۰۲۳ باشد.

علاوه بر او، آلیسون هاموند، ویک هوپ و علی پلام، روزنامه نگار و منتقد سینما، نیز به پوشش خبر‌های حاشیه‌ای و جانبی می‌پردازند تا با مصاحبه‌ها و گفت وگو‌ها و اظهارنظرها، اطلاعات بیشتری را به مخاطبان ارائه کنند و در این میان، هاموند، در یک استودیوی جدید حضور دارد و مجریان دیگر، سکان دار فرش قرمز خواهند بود.

گرانت‌ در بیانیه‌ای گفته، مفتخر است از این که برای اولین بار به او فرصت میزبانی بفتا داده شده است و آن را فرصتی برای تجلیل از فوق العاده‌ترین فیلم‌های امسال می‌داند.

آلیسون هاموند به عنوان یکی دیگر از میزبانان بفتای امسال، در بیانیه‌ای گفت: «من بسیار هیجان‌زده هستم که در مراسم اهدای جوایز بفتای امسال، در کنار ریچارد ای. گرانت هستم و این مراسم را میزبانی می‌کنم.»

مدیر اجرایی بفتا نیز، در بیانیه‌ای گفته است خرسندیم که برای جوایز بفتای سال ۲۰۲۳، میزبانان فوق العاده‌ای در کنار خود داریم که همه آن‌ها شوخ طبع، جذاب و خونگرم هستند.

او همچنین تأکید کرد که گرانت، نه تنها چهره مورد علاقه مخاطبان در خانه است بلکه احترام خاصی از سوی همتایانش در صنعت سرگرمی نیز برخوردار است و همچنین، ویک هوپ و علی پلام با حضور خود روی فرش قرمز، هیجان و انتظار مضاعفی را برای مخاطب به تصویر می‌کِشند.

گفتنی است که نامزد‌های نهایی امسال در روز پنج شنبه، معرفی خواهند شد و مراسم اهدای جوایز بفتا نیز، در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۳، مقارن با ۳۰ بهمن در لندن برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار