فرماندار تایباد گفت: گاز در روستاهای تایباد از امروز وصل شد.

مهدی دونده فرماندار تایباد در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: گاز در روستاهای این شهرستان که شب گذشته قطع شده بود، از امروز وصل شد.
 
او افزود: گاز روستاهای کرات، رهنه، فرزنه، کوه آباد، آبقه، قلعه نو، ایله و پشته به علت افت فشار دیشب قطع که امروز با افزایش فشار، وصل شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: از فردا واحدهای صنفی می توانند بدون استفاده از گاز، از ساعت ۹ تا ۱۸ فعالیت خود را آغاز کنند و از آنها بابت همراهی با ستاد مدیریت بحران قدردانی می شود.

دونده بیان کرد: جهت نظارت بر عدم مصرف گاز در اصناف، بازرسان مرتبط از واحدها بازرسی می کنند که درصورت مشاهده، برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: میزان ۷۰ هزار لیتر نفت سفید در بین روستائیانی که دچار قطعی یا در معرض قطع گاز قرار داشتند؛ توزیع شد و ۸۰ هزار لیتر دیگر هم به عنوان ذخیره موجود است.

فرماندار تایباد تاکید کرد: برای تامین انرژی در بیمارستان تایباد، تعداد یک مشعل گازوئیل سوز خریداری و ۲ مشعل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه شده و نگرانی های از وضعیت این مرکز درمانی در هنگام قطعی برطرف شد.

دونده اظهار کرد: از زمان شروع برودت هوا و بارش برف در شهرستان، مقدار هزار و ۶۹۵ تن شن و نمک پاشی در جاده ها انجام شده و برخلاف فرسودگی ناوگان راهداری، هیچ راهی به مدت طولانی بسته نشد.

این مقام مسئول افزود: خواهشمند است مردم در مصرف برق همانند گاز صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشویم.
برچسب ها: قطعی گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.