مدارس غیر حضوری و آغاز کار ادارات استان سمنان از ساعت ۹

بر اساس مصوبه ستاد اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان ، تا پایان هفته فعالیت همه ادارات دولتی از ساعت ۹ آغاز می‌شود و فعالیت مدارس غیر حضوری است.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه تت پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (بجز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع) نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

حمیدی گفت : فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌های استان است.

وی از مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی هموطنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار