جنبش جهاد اسلامی بر ضرورت بهره برداری از منازعات داخلی صهیونیست‌ها برای رسیدن به هدف سرنگون کردن این رژیم تاکید کرد.

شیخ خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت بهره برداری از منازعات داخلی صهیونیست‌ها برای هدایت جامعه صهیونیستی به سوی سرنگونی این رژیم تلاش کرد.

به گزارش کانال تلگرامی صوت الاقصی، وی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی سر نیزه پروژه استعماری مورد حمایت همه نیرو‌های استکبار جهانی است که هدف این پروژه تضعیف جهان عربی و غارت منابع آنهاست.

شیخ خضر حبیب افزود: حکومت فعلی رژیم صهیونیستی افراط گراتر و فاشیست‌تر از دیگر حکومت‌های صهیونیستی است و تمام تلاش خود را برای نقض حقوق ملت فلسطین و تجاوز به آن‌ها به کار می‌برد.

این مقام جهاد اسلامی گفت: باید فعالیت‌های مبارزاتی در کرانه باختری بر اساس سازوکار‌های سازمان یافته، امن و دقیق سازماندهی شود تا حافظ جان مبارزان باشد و آن‌ها به راحتی هدف حمله دشمن قرار نگیرند.

وی با اعلام اینکه امیدوار است جنبش فتح به مبارزه با دشمن صهیونیستی به منظور حمایت از آرمان فلسطین بازگردد، گفت: وحدت میدان‌ها امری ضروری و ملی است و این مسئله باید مهمترین عنوان مرحله بعد تا شکست کلیه طرح‌های رژیم صهیونیستی شود.

این مقام جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی نبرد در کنار همه امت‌های مسلمان است و همه آزادگان جهان باید از طرح نیرو‌های مقاومت حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار