فرماندار اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی برای هتل داران با محوریت رویداد گردشگری ۲۰۲۳ و خدمات دهی به گردشگران در شهرستان برگزار می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: تفاهم نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای استان امضا می‌شود و در این راستا دوره‌های آموزشی برای هتل داران و خدمات دهی استاندارد به گردشگران در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل در جلسه استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: با توجه به اینکه در فصل گردشگری ظرفیت هتل‌های شهرستان تکمیل می‌شود نیاز است با برگزاری این دوره‌های آموزشی شاهد خدمات دهی مناسب در هتل‌ها باشیم.

اعتماد اعجازی بر فضاسازی شهر اردبیل و استفاده از تبلیغات ویلبورد‌ها در سطح شهر و استان‌های دیگر و فرودگاه‌ها با محوریت معرفی اردبیل تاکید کرد باید در این راستا بتوانیم به طور موثر عمل کنیم.

او خواستار تکمیل زیرساخت‌های بخش هیر و سردابه با توجه به گردشگر بودن این مناطق شد و نیاز است در این زمینه ساماندهی جاده ورودی سردابه و توسعه طرح هادی در این منطقه و توسعه پارکینگ و مراکز خدماتی در هیر و اهتمام ویژه به منطقه دربند هیر و نئور مبنای کار قرار گیرد.

فرماندار اردبیل خواستار ساماندهی جمعه مسجد و محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیل شد و گفت: در این زمینه نیاز است اقدامات عملی صورت گیرد.

اعتماد اعجازی گفت: باید سوغات شهرستان هم از جمله حلوای سیاه و عسل هم درقالب این رویداد به صورت ویژه معرفی شود و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان هم در اولویت باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.