استاندار یزد بر پیگیری همه نامه‌های نوشته مردم به رئیس جمهور تأکید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به حماسه مردم در استقبال از رئیس جمهور گفت: روایتگری و تصویری که رسانه‌ها از این حضور منتقل کردند، نقطه عطفی در تاریخ رسانه‌ای استان به شمار می‌آید.

او افزود: شهروندان یزدی در سفر رئیس جمهور درخواست‌هایی داشتند که نامه‌های آنان مورد پیگیری قرار گرفته و تاکنون ۳۶ هزار نامه بازخوانی شده است.

استاندار یزد ابردستاورد این سفر را امیدآفرینی، وحدت، همدلی و اعتماد عمومی توصیف کرد و ادامه داد: این مسائل پس از برهه‌ای پرتنش و ناآرامی ایجاد شده است و اینکه مردم با سلیقه و آرمان‌های مختلف به وحدت و یکدلی برسند، امتیاز بزرگی برای استان به شمار می‌آید.

او آب را از مسائل مورد اتفاق نظر مردم یزد برشمرد و تصریح کرد: این مساله، دغدغه همه مردم به شمار می‌آید و البته مردم هم بهترین واژه برای ایجاد وحدت ملی هستند و اختلاف جایی است که منافع حزبی و گروهی بر منافع مردم مقدم شمرده شود.

فاطمی با بیان اینکه یزد از داشتن تفرجگاهی در تراز استان محروم است، گفت: در تلاشیم با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران یک پارک بزرگ احداث کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان ساخت: مدیران استان را به لحاظ رسانه‌ای بودن از منظر خبرنگاران ارزیابی می‌کنیم و یک ارزیابی از عملکرد روابط عمومی‌های استان از منظر حرفه‌ای انجام می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.