رئیس شورای شهر کرمانشاه از انعقاد یک توافق‌نامه برای احداث میدان بار جدید کرمانشاه در نزدیکی شهر خبر داد.

پوریا فخری رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به انعقاد توافق نامه احداث میدان بار جدید کرمانشاه، گفت : این توافق نامه جهت تصویب به شورای شهر کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود: بر اساس این توافق نامه زمینی به وسعت ۲۸ هکتار در نزدیکی شهر کرمانشاه برای احداث میدان بار انتخاب شده و خوشبختانه صنوف میدان بار هم از آن رضایت دارند.

وی تصریح کرد: در صورت تصویب این توافق نامه در شورای شهر، کار‌های عقد قرارداد جهت احداث میدان بار جدید کرمانشاه صورت می‌گیرد.

فخری خاطرنشان کرد: اعضای شورا نسبت به کلیت این موضوع رضایت دارند، اما باید جزییات آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد که کمی زمان‌بر خواهد بود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به ضرورت انتقال میدان بار قدیمی شهر، گفت: این میدان بار که در سال‌های خیلی دور در حاشیه شهر قرار داشته، اکنون در مرکز شهر قرار گرفته و مشکلات بسیاری را برای مردم این محدوده بوجود آورده است.

فخری با اشاره به تردد شبانه روزی خودرو‌های سنگین حمل میوه و تره بار گفت: به همنی دلیل مردم منطقه شبانه روز باید بار ترافیکی را تحمل کرده و آسایش آن‌ها عملا سلب شده است.

وی افزود: از طرفی خود میدان بار هم قدمتی حدود نیم قرن دارد و بسیار فرسوده است، بنابراین نیاز است بطور جدی در بحث جابجایی آن اقدام شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.