مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: روز گذشته انشعاب گاز چهار مجتمع تجاری در این شهر به دلیل استفاده از گاز شهری قطع و جریمه شد.

امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طبق مصوبه جدید ستاد انرژی خراسان رضوی، واحد‌های تجاری و صنفی غیر ضروری به غیر از واحد‌های توزیع کننده اقلام اساسی و نیز واحد‌های بهداشتی و درمانی و نیز مجتمع‌های تجاری تنها مجاز هستند تنها از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر فعالیت کنند همچنین مجتمع‌های تجاری باید از سوخت دوم به جای گاز استفاده کنند.

او افزود: در نخستین گشت نظارتی که روز گذشته در پی صدور مصوبه جدید ستاد انرژی خراسان رضوی در شهر مشهد انجام گرفت ۲ واحد صنفی شامل یک موبایل فروشی در خیابان احمد آباد و یک لوسترفروشی در خیابان آخوند خراسانی به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۸ برگه تخلف دریافت کردند که پرونده تخلف آن‌ها پس از تشکیل به تعزیرات ارسال شد و هر کدام چهار میلیون تومان جریمه می‌شوند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: بیشتر واحد‌های صنفی شهر مشهد در شب گذشته به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی عمل و در ساعت ۱۸ تعطیل کرده بودند و در نخستین گشت نظارتی نیز بیشتر تلاش شد به واحد‌های صنفی تذکرات لازم داده و برگه‌های نظارتی توزیع شود از این رو هیچ واحد صنفی مهر و موم یا با قطع انشعاب گاز و برق مواجه نشد.

دلداری بیان کرد: لازم است که واحد‌های صنفی و مجتمع‌های تجاری تا پایان هفته فعالیت خود را به ساعت ۱۸ محدود کنند و از گاز شهری استفاده نکنند در غیر این صورت جریمه و انشعاب آن‌ها قطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.