در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۳۵۰۰ مورد تخلفِ مخدوشى پلاک در پايتخت

معاون عمليات پليس راهور تهران گفت: در ٣ هفته، حدود ٣ هزار و ٥٠٠ مورد تخلف پوشش پلاک اعمال قانون شده است.

سرهنگ رازقى معاون عمليات پليس راهور تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد: در طرح جدیدی که چند هفته ای است از سوی پلیس راهور تهران اجرا می شود، از طریق دوربین ها و بصورت مکانیزه تخلفات پلاک احصاء می شود.

وى افزود: در ٣ هفته، حدود ٣ هزار و ٥٠٠ مورد تخلف پوشش پلاک اعمال قانون شده و ٧٠٠ نفر نیز در کلاس ها شرکت کرده اند.

سرهنگ رازقى گفت: برای متخلفین مخدوشی پلاک حتما پرونده تشکیل می شود و پلیس راهور در محل هایی که فراوانی تخلف پلاک مانند ورودی محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا زیاد است مستقر است .

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۶ دی ۱۴۰۱
و 3/5 میلیونم تخلف پلاک مخدوشی موتوریا
Iran (Islamic Republic of)
‌ک.م
۱۴:۲۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سال هاست به اسم آلودگی هوا، مردم رو سر کیسه کردند.این دوربین ها سرمایه گذاری شهرداری بعنوان کسب درآمد ثابت از مردم بینواست .خودرو در کلانشهر ها نیاز ضروری هر خانوار است.اما از وقتی میخواهی بخری از شما باج میگیرند تا وقت فروش.عوارض، مالیات، گمرکی، بیمه های گران، محرومیت از یارانه، مالیات فروش ،گرانی در لوازم و خدمات، مالیات گران بودن خودرو .تازه حق تردد هم از مردم سلب میکنند و برا اون باید جریمه و یا اجازه ورود به منطقه ترافیک رو بخری . برا ایام ممنوعیت هم، عوارض سال رو کم نمی کنند یا حق بیمه رو. قوانین و مصوبات بد مردم رو عاصی میکنه که رو به نافرمانی میآورند. مخدوشی پلاک هم پدیده ی زشتی است که شهرداری و شورای شهر بوجود آورده اند.اگر هوا آلوده میشه چرا مجوز میفروشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
این خلاف برای موتوری ها محسوب نمیشه؟ داخل تونل ها پراز موتورهایی است که پلاکشان ماسک زدن و از جلوی پلیس راهبر خارج از تونل رد میشن اما عکس گرفته میشه نه متوقف میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ دی ۱۴۰۱
اگه برای فرار از جریمه باشه فقط توقیف وسیله ولی اگه برا خلاف باشه مصادره ماشین
آخرین اخبار