فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی سه محله شاهین‌شهر خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ گفت: مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده شاهین شهر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، ارتقاء امنیت و رضایت شهروندان در محلات مسکن مهر، ردانی پور و پردیس شاهین شهر اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق و ۹ فروشنده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد، کشف دو دستگاه خودروی سرقتی و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از نتایج دیگر اجرای این طرح بود.

سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از هر گونه جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در بین مردم با جدیت در محلات مختلف شاهین شهر و دیگر مناطق شهرستان ادامه خواهد یافت.

او با تاکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم گفت: شهروندان می‌توانند موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.