بهره‌برداری از ۷۲۶ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: ۷۲۶ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در لرستان آماده بهره‌برداری شده است که تا پایان بهمن ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

داریوش عالی پور افزود: بانک مسکن در دولت سیزدهم و در اجرای طرح ملی نهضت مسکن برای ساخت یکهزارو ۸۵۵ واحد مسکونی خودمالک در این استان حدود ۶هزارو ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته که تاکنون سه هزارو ۸۸۸ میلیارد ریال به متقاضیان برای تکمیل واحد مسکونی پرداخت کرده است.

وی اظهار کرد: در بخش مسکن حمایتی نیز یکهزارو ۱۶۲ واحد مسکونی در استان در دست ساخت است که بانک مسکن تاکنون ۲هزارو ۲۹۷ میلیارد ریال به این واحد‌ها تسهیلات پرداخت کرده و اعتبار این بخش نیز ۳هزارو ۹۶۷ میلیارد ریال می‌باشد.

وی با بیان اینکه در طرح ملی نهضت ملی مسکن در لرستان مشکل تامین زمین در برخی شهر‌ها وجود دارد گفت: بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اجرای این طرح آمادگی کامل دارد.

عالی پور بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات با حداقل ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت خواهد شد و اقدامات لازم در راستای اهداف دولت سیزدهم مبنی بر ساخت ۶۲ هزار واحد مسکونی انجام خواهد شد.

وی افزود: بانک مسکن در استان در زمینه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، جعاله، مرابحه و ساخت مسکن ملی امسال هفت هزارو۶۵۸فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳هزارو ۹۹۹میلیاردریال پرداخت کرده است.

عالی پور ادامه داد: افتتاح حساب سرمایه گذاری ممتاز، قرض الحسنه جاری و استفاده از مزایای دریافت تسهیلات بدون سپرده، افتتاح انواع حساب‌های متمرکز و الکترونیک، افتتاح سپرده پس انداز ساخت مسکن به منظور استفاده از تسهیلات احداث و جعاله تعمیر مسکن از اقدامات بانک مسکن به متقاضیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.