مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: ۴۵ نیروی عملیاتی هلال‌احمر استان در قالب ۱۵ گروه برای امدادرسانی به شهروندان با توجه به برودت و شرایط نامساعد جوی در صحنه‌های حادثه حاضر شدند.

محمدخانی ابراز داشت: نیروهای هلال احمر طی پنج روز اوج برودت هوا (بیستم تا بیست و چهارم دی) به ۴۲ نفر حادثه دیده در استان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان سمنان طی پنج روز گذشته به ۱۳۳ حادثه دیده امدادرسانی کرد، ادامه داد: از مجموع حادثه‌دیدگان در استان سمنان طی پنج روز اوج برودت هوا که هلال احمر به آنان امدادرسانی کرد، ۷۰ نفر در مناطق شهری، ۵۷ نفر در جاده‌ها بود و هفت نفر مراجعه حضوری داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: ۲۶ نفر از هموطنان به دلیل برودت هوا به وسیله امدادگران هلال احمر استان از بیستم تا بیست و چهارم دی ۱۴۰۱ اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: نیروهای هلال‌احمر استان سمنان از زمان گزارش حادثه میانگین در زمانی حدود ۱۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه خود را به محل حادثه رساندند.

محمدخانی تصریح کرد: دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای و دوره آموزش جست و جو و نجات کوهستان به منظور مرور آموزش‌ها و آماده سازی امدادگران در زمان‌های مختلف برگزار شد و نیروهای امدادرسان در آماده‌باش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.