سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با هدف کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، سه پروژه شاخص به همت این اداره کل با اعتبار قریب هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

حمیدرضا حیدری یکشنبه ۲۵ دی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای سه پروژه شاخص به همت این اداره کل با اعتبار قریب هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اظهار کرد: با هدف رفع نقاط پرحادثه،ارتقا ایمنی عبورومرور و همچنین تعریض محورهای ارتباطی پروژه تعریض محور دیر- بردخون که از مصوبات سفر نخست ریاست محترم جمهوری است در دو قطعه ۵ و ۱۰ کیلومتری و یک میدان در محورساحلی بوشهربه دیرحال اجراست.

او ادامه داد: اعتبار این پروژه ۶۲۰ میلیارد ریال و دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است که باتامین اعتباربموقع , تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و انشالله نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور خواهد داشت.

حیدری پروژه دیگر ایمن سازی محورهای جنوب استان بوشهر را حذف پیچ های خطرناک جاشک دانست و تصریح کرد: این پروژه نیزاز مصوبات نخستین سفر ریاست محترم جمهوری با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال دردست اجراست که با توجه به شروع به کار عملیات اجرایی و پیشرفت مناسب، انتظار می رود طی دو سال تمام واین محور ایمن شود.

این مقام مسئول همچنین از اجرای باند دوم محور دیلم- بهبهان به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری آن در پایان سالجاری، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی راه وکاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.