عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: ۲ بازیکن این تیم پس از توافق با باشگاه در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال صنعت‌نفت را همراهی نمی‌کنند.

جهانگیر کی‌شمس عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: میرهادی میرجوان مهاجم تیم صنعت‌نفت که در ابتدای فصل جذب شده بود با پایان نیم فصل از این تیم جدا شد تا در نیم فصل دوم راهی تیم دیگری شود.

وی افزود: همچنین حسین پورامینی هافبک دفاعی تیم که ابتدای فصل توسط کادر فنی از تیم مس رفسنجان به عضویت تیم صنعت‌نفت در آمده بود با نظر سرمربی از تیم کنار گذاشته شد تا نیم فصل دوم در تیم دیگری بازی کند.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: این ۲ بازیکن از تیم کنار گذاشته شدند تا برای تقویت تیم در نیم فصل دوم دست سرمربی باز باشد.

کی‌شمس بیان کرد: برای عملکرد بهتر تیم در نیم فصل دوم یک بازیکن عراقی و یک بازیکن اروگوئه‌ای جذب شدند که مجوز بازی بازیکن عراقی صادر و این بازیکن در دیدار برابر مس کرمان از مرحله یک شانزدهم نهایی به میدان رفت.

وی اظهار داشت: همچنین باشگاه بدنبال مجوز بازی سباستین پیریز بازیکن اروگوئه‌ای است تا برابر فولاد خوزستان از هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان برود.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان افزود:مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای تقویت تیم برای مسابقات نیم فصل دوم نیز آغاز شده و تلاش ما جذب آن‌ها قبل از شروع مسابقات است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد جمعه هفته جاری از هفته شانزدهم میزبان فولاد خوزستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.