مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار و تقویت پایگاه‌های ۹ گانه امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر در شهرها، بخش‌ها و محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

محمد رضا بهرامی گفت: در پی برودت هوا و ورود سامانه‌های بارشی به استان قم، پایگاه‌های امداد و نجات زمستانی در نقاط مختلف استان قم مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به محل استقرار پایگاه ها‌ی امداد و نجات زمستانی هلال احمر قم عنوان کرد: این پایگاه‌ها در شهر‌های کهک، جعفرآباد، بخش‌های خلجستان، سلفچگان و همچنین محور‌های مواصلاتی استان قم آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند.

بهرامی به امکانات این پایگاه‌ها نیز این پایگاه‌ها عنوان کرد: پایگاه‌های ۹ گانه امداد ونجات زمستانی جمعیت هلال احمر قم، مجهز به سالن‌های اسکان اضطراری و تجهیزات گرمایشی می‌باشد که در صورت ضرورت آماده پذیرایی از در راه ماندگان برف و کولاک می‌باشد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم  بیان کرد: روزانه بیش از ۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر و۱۲ خودروی نجات، آمبولانس و خودروی کمک دار در پایگاه‌های امدادی این جمعیت مستقر و همچنین تجهیزات گرمایشی از قبیل چراغ والر، هیتر و پتو و بسته‌های تغذیه ۷۲ ساعته محیا شده تا در صورت ضرورت بین در راه ماندگان توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار