ارائه خدمات پزشکی رایگان در روستا‌های کمتر برخوردار مهاباد

بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار این شهرستان خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

اسلام خیری مدیر کانون جامعه بسیج پزشکی مهاباد در خصوص اعضای این تیم و علت حضورشان گفت: این تیم شامل یک پزشک عمومی، ماما و دارو یار و کارشناس مبارزه با بیمار‌های واگیردار بودند که برای ارائه خدمات پزشکی و درمان رایگان به روستای خاتون باغ این شهر اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» در ایام مختلف سال با هدف کمک به حفظ سلامت همگانی در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار این شهرستان خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های امسال این کانون افزود: این هشتمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم است و در این مدت یک هزار و ۵۴۰ بیمار در روستا‌های کمتر برخوردار توسط پزشکان به صورت رایگان ویزیت شده و ۸۹۰ نفر نیز داروی رایگان دریافت کرده‌اند.

خیری پیش بینی کرد تا پایان سال اعزام پزشکان در مناطق روستایی و حاشیه شهر مهاباد تداوم داشته باشد تا مردم در این مناطق از خدمات دارو و درمان رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره‌مند شوند.

وی گفت: یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفین جامعه است که امروز توسط حوزه سلامت شهرستان مهاباد در هر ۲ عرصه بهداشت و درمان بخوبی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.