۸ برنامه ChatGPT در Google Play که جعلی هستند

۸ برنامه مرتبط با ChatGPT در فروشگاه Google Play وجود دارند که تماما جعلی هستند.

ابزار پردازش زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT که توسط استارت‌آپ OpenAI توسعه یافته است، می‌تواند به عنوان یک دایرة المعارف جدید تقریباً به همه سؤالات اعم از دستورالعمل‌ها و نکات عکاسی و موارد دیگر پاسخ دهد.

اما شکی نیست که ابزار‌های هوش مصنوعی ویروسی شده اند؛ بنابراین مانند همه چیز‌های ویروسی، می‌توانند نسخه‌های جعلی نیز داشته باشند.

در حالی که OpenAI هنوز یک برنامه ChatGPT برای اندروید یا Apple iOS منتشر نکرده است؛ اما هر دو فروشگاه Google Play و Apple App Store برنامه‌هایی با نام‌های مشابه دارند که تلاش می‌کنند از محبوبیت ابزار هوش مصنوعی استفاده کنند.

بسیاری از این برنامه‌ها بیش از یک بار دانلود دارند، در این جا ما هشت برنامه به اصطلاح ChatGPT را که در فروشگاه Google Play هستند، فهرست کرده ایم.

GPT AI Chat App - Chatbot Assistant

این برنامه جعلی ChatGPT توسط Mobteq توسعه یافته و بیش از ۵۰۰۰۰ بار دانلود شده است.

توسعه دهنده این برنامه آن را به عنوان پیشرفته‌ترین دستیار هوش مصنوعی که کاربران می‌توانند دانلود کنند، تبلیغ کرده است. این برنامه همچنین ادعا می‌کند که هر موضوعی را پوشش می‌دهد و می‌تواند به چندین زبان صحبت کند.

ChatGPT ۳ گپ هوش مصنوعی GPT
ChatGPT ۳ که توسط Ekmen توسعه یافته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا یک مدل هوش مصنوعی را انتخاب کنند و نمونه‌هایی از کار‌هایی که کاربران می‌توانند انجام دهند را محقق کنند.

این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا جزئیات نحوه تعامل با یک چت ربات هوش مصنوعی را بدانند.

برنامه Talk GPT 

این برنامه نیز بار‌ها دانلود شده است. دارای تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای است.

TalkGPT توسعه یافته توسط Tweet Ongo

کاربران می‌توانند مستقیماً با استفاده از صدای خود سؤالاتشان را از این برنامه بپرسند و برنامه ادعا می‌کند که با صدایی شبیه به انسان پاسخ می‌دهد.

دستیار نوشتن GPT، AI Chat
GPT Writing Assistant توسط Mix App Developer توسعه داده شده است و بیش از ۵۰۰۰۰ دانلود در فروشگاه Google Play دارد.

این اپلیکیشن ادعا می‌کند که با استفاده از ابزار هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند تا در سه ثانیه ایمیل و مقاله بنویسند.

این برنامه همچنین قالب‌های متعددی را ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند تا یک رزومه شخصی برای خود در رسانه‌های اجتماعی بنویسند.

برنامه Aico - همراه GPT AI
AI Companion برای توسعه دهنده Aico ادعا می‌کند که این برنامه "قوی‌ترین چت هوش مصنوعی با صدا" است. این برنامه نیز بار‌ها دانلود شده است و شامل خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شود.

PersonAI - چت بات پیشرفته
این برنامه نیز بار‌ها دانلود شده و توسط Smartfy Solutions توسعه یافته است. توسعه دهنده این برنامه را در بخش سرگرمی تبلیغ می‌کند و حاوی تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای است. این برنامه همچنین به کاربران برای تماشای تبلیغات "پاداش" ارائه می‌دهد.

امرسون AI
Emerson AI شامل خرید‌های درون برنامه‌ای و توسط Quickchat.ai توسعه یافته است. این برنامه بیش از ۵۰۰۰۰ بار دانلود دارد و کاربران می‌توانند با خرید اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلار، مکالمات نامحدود همراه با پشتیبانی چند زبانه را دریافت کنند.

برنامه Chatteo – برای چت با همه
این برنامه نیز بار‌ها دانلود شده است و ادعا می‌کند که مبتنی بر فناوری GPT توسعه یافته توسط OpenAI GPT-۳ است. این برنامه توسط Bitta & Testa ساخته شده است که ادعا می‌کند از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و پاسخ‌های طولانی تری ارائه می‌دهد.

منبع: alkhaleej365

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار