رئیس اداره گاز سبزوار گفت: برقراری جریان گاز مشترکان این شهرستان که دیروز به علت افت شدید فشار قطع شده بود، صبح امروز آغاز شد.

عباس نیکزاد رئیس اداره گاز سبزوار گفت : وصل مجدد جریان گاز مشترکان این شهرستان، که دیروز به علت افت شدید فشار قطع شده بود، صبح امروز آغاز شد.

او افزود: هشت گروه هفت نفره از ماموران این شرکت به همراه نیرو‌های بسیج به مناطقی از شهر سبزوار که گاز آن‌ها قطع شده اعزام شده اند و فرایند اتصال گاز این مشترکان را آغاز کرده اند.

رئیس اداره گاز سبزوار ادامه داد: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ مشترک گاز خانگی دارد که صبح دیروز به دنبال تداوم سرمای شدید هوا و افت فشار گاز، گاز برخی از مشترکان شهر سبزواربه ویژه در منطقه توحیدشهر این شهر قطع شده بود.

نیکزاد  بيان كرد: ورود موج سرمای پایدار در سطح کشور میزان مصرف گاز را به طور چشمگیری افزایش داده است که این موضوع اهمیت صرفه‌جویی را بیش از گذشته ضروری کرده است.

او  تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم الگوی مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار داده و همچنان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

رییس اداره گاز سبزوار تنها راه عبور از بحران گاز را همراهی مشترکان و صرفه جویی در مصرف گاز عنوان کرد و گفت: انتظار آن است که مشترکان گاز طبیعی با گرم کردن تنها یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی سایر اتاق ها، در پایداری شبکه‌های گازرسانی مشارکت نمایند.

نیکزاد افزود: مصرف گاز یک‌ماه گذشته مشترکان خانگی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.