معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردییل گفت: مشکلات پل معلق شیشه‌ای هیر و مطالبات سرمایه گذاران مجموعه برطرف شد.

نگارسریع الاطلاق گفت: پیرو تاکیدات استاندار اردبیل جلسه‌ای برای رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر برگزار شد و بسیاری از موانع موجود پروژه برطرف شد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردییل در جلسه بررسی مشکلات مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر که با حضور فرماندار اردبیل، سرمایه گذاران، مدیران مجموعه، شهردار و اعضای شورای شهر هیر برگزار شد گفت: پیرو تاکیدات استاندار اردبیل جلسه‌ای برای رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر برگزار شد و بسیاری از موانع موجود پروژه برطرف شد.

سریع الاطلاق گفت: قرار شد شهرداری و شورای شهر هیر به تعهدات خود نسبت به سرمایه گذاران مجموعه عمل کند و سند مجموعه ارائه و تعهدات داده شده عملی شود.

او گفت: میراث فرهنگی استان هم در راستای حمایت از سرمایه گذاران مجموعه و تکمیل زیرساخت‌های مجموعه هم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و در این راستا اعتباراتی هم اختصاص داده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل از حمایت همه جانبه برای توسعه مجموعه پل هیر و اجرای پروژه‌های جدید خبر داد و گفت: با راه اندازی پل هیر گام بزرگی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه به وجود آمده است.

سریع الاطلاق با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد گردشگری ۲۰۲۳ گفت: این رویداد فرصتی بزرگ برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان اردبیل در دنیا است و برنامه ریزی خوبی در این زمینه در استان صورت گرفته است.

او تصریح کرد: تسهیل روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان و حمایت از سرمایه گذاران اولویت اساسی میراث فرهنگی است و در این زمینه زیرساخت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در استان فراهم می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.