به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد تجلیل شد.

آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد با حضور مهندس واحدیان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

محمدحسین واحدیان در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یک الگوی تمام عیار برای تمام بانوان در جامعه اسلامی است و باید با بینش، بصیرت و معرفت‌شناسی از ویژگی‌های این بانوی بزرگ پیروی و اجرایی کنیم. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: در مجموعه مدیریت شهری بانوان با دقت، نظم و رعایت ضوابط و مقررات مشغول به خدمت هستند و از ظرفیت آن‌ها در عرصه مدیریتی بیشتر استفاده می‌کنیم. 

واحدیان اضافه کرد: همانگونه در بانوان در خانه سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شوند بنابراین با تلاش خود در محل کار نیز می‌توانند موجب رونق و آبادانی شهر شوند. 

وی ادامه داد: بانوان می‌توانند موجب گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه شوند و یک جامعه مطلوب براساس ضوابط و ارزش‌ها داشته باشیم. 

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد هم گفت: بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد ازجمله افرادی هستند که تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند و تاکنون تخلفی از آن‌ها گزارش نشده است. 

فاطمه بیگی عضو شورای اسلامی شهرکرد در این آیین اظهار داشت: بانوان شاغل در شهرداری علاوه‌بر سلامت کاری ازجمله افراد پرتلاش و مستعد هستند که می‌طلبد از ظرفیت آن‌ها در مباحث مدیریتی بیشتر استفاده شود.  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار