رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران گفت:در معابر خلوت باز هم شاهد انجام اقدامات خطرناک توسط برخی رانندگان هستیم.

سرهنگ مومنى در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به اين سوال كه از ابتداى صبح تصادفى در تهران رخ داده يا خير، اظهار كرد: امروز شاهد واژگونی سواری پراید پس از برخورد با نیوجرسی های میانی آزادراه (شهید فهمیده ) به شرق قبل از پل غربی بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد و فوت سرنشین مونث ١٨ ساله و مصدوم شدن دو سرنشین بوديم.

وى ادامه داد: علیرغم توصیه ها و تذکرهای مکرر و متعدد پلیس راهور مبنی بر رعایت سرعت ها در معابر خلوت باز هم شاهد انجام اقدامات خطرناک توسط برخی رانندگان در سطح معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ مومنى با اشاره به جزييات اين تصادف گفت: صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید فهمیده یک دستگاه سواری پراید که با سرعت زیاد در حال حرکت بوده در محدوده پل هوایی ورودی غربی ورزشگاه آزادی با نیوجرسی های میانی برخورد کرده و پس از کشیده شدن حدود 30 متر ، به سمت راست منحرف شده و بر روی سقف واژگون می شود .

سرهنگ مومنی افزود : متاسفانه در حین واژگونی، این سواری راننده که فردی مونث و ١٨ ساله بوده به بیرون پرتاب شده و بر اثر اصابت سر وی به سطح آسفالت در محل حادثه فوت می کند.

وی ادامه داد: 2سرنشین دیگر این سواری به شدت مصدوم و توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت : رانندگان در زمان خلوتی معابر با سرعت مطمئنه و همان سرعتی که بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نموده حرکت نموده و در حین رانندگی توجه کافی و کامل به جلو داشته باشند و از شوخی و صحبت با راننده و سرنشینان جدا خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر نباشیم .

برچسب ها: تصادف ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
اسم وذعکس این مونث رو هم منتشر میکردید تا فردا باز کسی نگه تو اعتراض و بدست نیروهای رژیم کشته شده؟!
آخرین اخبار