فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف ۲ انبار بزرگ با ۷۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: ۷۰ تن چوب قاچاق از نوع درخت بید به ارزش پنج میلیارد ریال از ۲ انبار بزرگ در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فخرالدین رستم پور اظهار کرد: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی انتظامی میاندوآب با اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی مقدار زیادی الوار بید قاچاق را در انبار خود به قصد فروش دپو کرده‌اند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس پس از تکمیل تحقیقات و با اشراف اطلاعاتی، با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبارها، متهمان این مقدار چوب کشف شد که ارزش ریالی آن برابر اعلام نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاقچیان چوب بطور مستمر در دستور کار انتظامی بوده و با قدرت ادامه خواهد داشت، از مردم طبیعت‌دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش‌های خود را مبنی بر قاچاق درختان به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ رستم‌پور اضافه کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سر شماره تلفن ۱۱۰۴۴ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت در خواست‌های انتظامی و امنیتی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.