رئیس پلیس راهور تهران گفت:رانندگان تمام سیستم‌های گرمایشی و تجهیزات ایمنی و زمستانه خودرو خود را بازدید کنند.

سردار حمیدی در ارتباط زنده تلوزیونی اظهار کرد: با توجه به اینکه ظاهراً از امشب سامانه هوای سرد و بارشی، وارد تهران خواهد شد و احتمال بارش باران، برف و یخ زدگی معابر وجود دارد، شهروندان عزیزی که قصد خروج از منزل را دارند با مدیریت کامل و در نظر گرفتن شرایط موجود، اقدام به این کار نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود:رانندگان تمام سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانه خودرو مانند زنجیر چرخ و ترمز‌های وسیله نقلیه خود را بازدید نمایند.

وی در ادامه به خلوتی معابر این روز‌های تهران اشاره کرد و گفت: خلوتی معابر نباید باعث فریب رانندگان شود و آن‌ها با افزایش سرعت در شرایط لغزندگی معابر، احتمال بروز تصادفات ناگوار را بالا ببرند.

سردار حمیدی با اشاره به اهمیت نمک و شن پاشی به موقع در محور‌های یخ‌زده و لغزنده از مسولین شهری در این حوزه خواست تا در صورت بروز هرگونه موارد در این خصوص در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر تا شاهد بروز حوادث رانندگی مانند واژگونی خودرو‌ها نباشیم.

سردار حمیدی در پایان اشاره کرد: تمامی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار