پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی منطقه غرب کشور در سه رده مختلف عنوان قهرمانی را کسب کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز منطقه غرب کشور در سه رده سنی نونهالان، هوپس و بزرگسالان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها ۶۵ پینگ پنگ باز به نمایندگی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان حضور پیدا کردند و به مدت دو روز در سالن خانه پینگ پنگ این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حامد جولایی افزود:  تیم تنیس روی میز کردستان در این رقابت‌ها توانست در سه رده مختلف عنوان قهرمانی را کسب کند.

او گفت: در رده سنی نونهالان آرین حیدری عنوان نخست و مدال طلا را بدست آورد و پاکزاد رحیمیان دیگر نماینده کردستان در رده سنی هوپس مقام اول و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: همچنین یاشار توانایی در رده سنی بزرگسالان از این مسابقات با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی را بدست آورد و صاحب نشان طلا شد و کیارش عبدالملکی دیگر پینگ پنگ باز کردستانی عنوان دوم و نشان نقره این رده سنی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ رقابت‌های تنیس روی میز منطقه غرب کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دیماه در خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات به عنوان نماینده استان در اوایل اسفندماه به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.