رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد شهرستان‌های با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی، اکنون نسبت به هفته گذشته ۲ برابر شده است.


محمد پهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون ۱۴ شهرستان‌ خراسان رضوی شامل بردسکن، درگز، رشتخوار،؛ سبزوار، ششتمد، زاوه، فریمان، قوچان، مه ولات، گناباد، نیشابور، زبرخان، سرخس و خلیل‌آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

او افزود: این در حالی است که در یک هفته گذشته (هفدهم دی ماه) هفت شهرستان خراسان رضوی شامل بردسکن، خلیل آباد، زاوه، درگز، سرخس، فریمان، گناباد، نیشابور در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اینک مشهد و ۱۸ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشته و هیچ یک از شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند.

پهلوان با اشاره به اینکه زنگ موج هشتم کرونا در کشور به صدا در آمده است، بیان کرد: از عموم مردم تقاضا داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی واکسن یادآور را تزریق کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.