براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان، گاز برخی از صنوف این استان با هدف صرفه جویی قطع است.

عیسی جمال نیکویی  مدیر عامل شرکت گاز گیلان امروز گفت: بر اساس قرارگاه مدیریت جهادی گاز، برای مدیریت در مصرف گاز، گاز سی ان جی‌های استان، ۳ نیروگاه بزرگ برق و همه اماکن ورزشی و استخر‌های این استان قطع است.

عیسی جمال نیکویی گفت: همچنین از روز پنجشنبه گاز همه صنایع گیلان در شهر صنعتی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان در بخش تولید قطع است.
وی گفت: فقط گاز صنایع بزرگ تولیدی مانند شرکت فولاد، فقط در حد گرم نگهداشتن کوره وصل است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان همچنین گفت: برای مدیریت در مصرف گاز، از هفته گذشته به تدریج ویلا‌های خالی از سکنه استان شناسایی و گازشان قطع شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان هم امروز در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: گاز همه صنایع گیلان قطع است و با رایزنی‌هایی که شرکت گاز گیلان انجام شده فقط در واحد‌هایی که کوره دارند، گاز مورد نیاز برای گرم نگهداشتن کوره‌ها وصل است، ولی در بخش تولید گاز قطع است.

تیمور پورحیدری با تکذیب پیامک‌هایی مبنی بر قطعی آب و برق و گاز صنایع گیلان که در فضای مجازی منتشر شده گفت: آب و برق هیچ کدام از صنایع گیلان قطع نشده و محدودیت مصرف برق فقط با ۳۰ درصد صرفه جویی در صنایع پر مصرف در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان هم امروز گفت: از هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در ۳۶ ناحیه و شهرک صنعتی گیلان گاز حدود نیمی از آن‌ها از روز پنجشنبه در بخش تولید قطع شده است.
مهدی محبوبی گفت: البته از صبح امروز به مرور گاز برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان در حال وصل شدن است.

برچسب ها: گاز ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.