کارشناس بازار سرمایه گفت: در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ۴۵۳ نماد یعنی ۶۵ درصد بازار در بازه مثبت و ۲۴۰ نماد یعنی معادل ۳۵ درصد بازار در بازه منفی معامله شدند.

آقای کوروش آسایش گفت: امروز ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم برابر با ۶ هزار و ۸۱۸ میلیارد تومان بود. سرانه خرید افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

او در ادامه افزود: امروز ۲۰۰ میلیارد تومان پول افراد حقیقی از بازار خارج شد در پایان معاملات امروز ۴۵۳ نماد یعنی ۶۵ درصد بازار در بازه مثبت و ۲۴۰ نماد یعنی معادل ۳۵ درصد بازار در بازه منفی معامله شدند.

به گفته آسایش، امروز بازار با فشار فروش بسیار زیاد کار خود را آغاز کرد که دلیل آن نیز اخبار‌های ضد و نقیض در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا بود، اما کم کم با انتشار نامه آقای احسان خاندوزی در خصوص ارجاع عرضه خودرو به شورای عالی بورس  و توقف روند معامله دو نماد خودروی بازار تقاضای بیشتری را به خود دید و عرضه‌ها کاهش یافت و در نهایت شاخص کل با اُفت بیش از ۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

وضعیت نماد های بازار سرمایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
دارایکم 65 درصد زیر ناو ... با شاخص یک و 300 حدود 40 درصد زیر ناو بود ... هر روز فاصله ش با ناو بیشتر میشه ... پس چی شده وعده های رئیس بورس؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۴ دی ۱۴۰۱
لطفا اساسنامه ی دارایکم و وعده های رئیس بورس برای به ناو رساندن دارایکم و پالایشی را پیگیری کنید . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۱
شاخص منفی بود چون فولاد و فارس منفی بودن
متاسفانه شاخص فقط با 10 تا سهم رشد میکنه و اینا منفی میشن شاخص هم منفیه
شاخص تا یک و 650 هم صعود کرد بخاطر صعود همین 10-20 تا سهم بزرگ بازاره
خیلی سهم ها با سقف 99 هنوز خیلی فاصله دارن
دارایکم 65 درصد زیر ناو هست همچنان با این همه صعود شاخص
آخرین اخبار