مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف مقادیر زیادی دارو‌های گیاهی غیرمجاز در شیراز و ضبط ۱۴۵ ثوب پوشاک در استهبان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: طی گشت مشترک تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت در شهر شیراز، مقادیر زیادی از انواع دارو‌های گیاهی غیرمجاز از یک واحد صنفی کشف و ضبط شد.

سالاری ادامه داد: با تشکیل پرونده برای این واحد صنفی، متصدی آن به تعزیرات احضار و به اتهام عرضه دارو‌های غیرمجاز تفهیم اتهام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف متهم پرونده مشخص و در نهایت او به پرداخت جریمه ۳۷۰ میلیون ریالی در حق دولت و امحای دارو‌های کشف شده، محکوم شد.

ضبط بیش از ۱۴۰ ثوب پوشاک و جریمه قاچاقچی در استهبان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق ۱۴۵ ثوب پوشاک خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با کشف مقادیر زیادی پوشاک قاچاق از یک خودروی وانت در شهرستان استهبان، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

او با اشاره به کشف ۱۴۵ ثوب پوشاک زنانه خارجی از خودروی وانت، افزود: راننده خودررو که به عنوان متهم پرونده بازداشت شده بود اقدام به ارائه مدارک گمرکی کرد که طی استعلام از مراجع ذیصلاح مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی بوده و بدون اعتبار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: در نهایت با تکمیل تحقیقات و مشخص شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط پوشاک کشف شده و جریمه یک میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار