مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: نفت سفید در بین هزار و ۷۰۰ خانواده روستایی در خراسان شمالی توزیع شد.

علی اصغر برومند مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: توزیع نفت سفید با اعلام افت شدید فشار گاز در برخی نقاط اسفراین آغاز شد و تاکنون هزار و ۷۰۰ خانواده روستایی این فرآورده را دریافت کردند.

علی اصغر برومند افزود: توزیع نفت سفید در روستا‌های واقع در چهار محور شهرستان اسفراین انجام شده است و برای هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید توزیع شد.

او  گفت: توزیع نفت سفید در روستا‌های مسیر اسدلی و گریوان بجنورد هم که با افت فشار گاز مواجهه هستند از امروز صبح آغاز شده و به هر خانواده ۲۰ لیتر نفت توزیع می‌شود.

مسئوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: اکنون ۶ میلیون لیتر نفت سفید در استان ذخیره است و مخازن هر ۸۶ نمایندگی فروش در مناطق مختلف پُر است.

او گفت: به زودی محموله سه میلیون لیتری نفت سفید وارد استان می‌شود و در صورت نیاز و در زمان افت فشار گاز نسبت به توزیع نفت اقدام می‌شود.

مسئوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی افزود: سایر شهروندان در استان برای دریافت نفت سفید باید با مراجعه به سامانه سدف نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.