رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی:

تردد در مرز دوغارون به یک سوم حالت عادی کاهش یافته است

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد در جاده های ترانزیتی و پایانه مرزی دوغارون به صورت روان و عادی در جریان است.

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد در جاده های ترانزیتی و پایانه مرزی دوغارون به رغم برودت بی سابقه دما بین ۱۵ تا ۲۰ درجه زیر صفر در این مناطق، اکنون به صورت روان و عادی در جریان است.

نصیر برادران رحمانیان افزود: با توجه به بارش برف در روز سه‌شنبه هفته جاری تا این لحظه حادثه و مشکلی در جاده های ترانزیتی استان نداشته‌ایم و در حال حاضر همه جاده های خراسان رضوی باز و تردد ایمن و روان در آنها برقرار است.

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: در پایانه مرزی دوغارون واقع در شهرستان تایباد و هم مرز با افغانستان ضمن آمادگی عوامل مستقر در پایانه مرزی مذکور، تردد از روز گذشته به حدود یک سوم حالت عادی کاهش یافته است.

وی از رانندگان حمل و نقل بین المللی خواست با توجه به برودت هوا و لغزنده بودن سطح جاده‌ها ضمن رعایت سرعت مطمئن و داشتن صبر و حوصله، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و تجهیزات گرمایشی لازم را به همراه داشته باشند و از سلامت خودروی خود قبل از آغاز سفر اطمینان حاصل کنند.

برادران رحمانیان گفت: همه عوامل راهداری استان خراسان رضوی در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای و از طریق مرکز مدیریت راههای استان شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان را رصد می کنند.

خراسان رضوی در پایانه مرزی دوغارون با افغانستان است که از حدود سه سال قبل با تصمیم یکجانبه ترکمنستان تردد تجاری خاصی از پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان صورت نمی گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار